آیت الله جنتی: انقلاب اسلامی یک حرکت دینی و بیش از یک عمل سیاسی بود

0
(0)

به گزارش ایسنا، آیت الله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه روز چهارشنبه 11 بهمن 1402 این شورا با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: این فرخنده را ارج می نهیم. روزها و از خداوند بخواهید که ما را در مسیر تحقق آرمان های انقلاب اسلامی هدایت کند

وی افزود: اینکه امام راحل روز پیروزی انقلاب اسلامی را یکی از ایام الله می دانند، بر این نکته تاکید دارد که این انقلاب نه تنها یک حرکت سیاسی برای تغییر نظام حکومتی نیست، بلکه یک حرکت دینی برای تغییر نظام است. بر خداباوران بر طاغوت غلبه کن.

دبیر شورای نگهبان خاطرنشان کرد: از این منظر انقلاب اسلامی تداوم تلاش های مومنان در طول تاریخ است و تا پیروزی نهایی در جبهه حق بر باطل ادامه خواهد داشت.

آیت الله جنتی همچنین گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و شکست رژیم پهلوی که منجر به استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران شد، آغاز راه دشواری برای تحقق جامعه اسوه و نظام الهی بود. و لازمه موفقیت در این مسیر، استمرار و ثبات است.

وی در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیز اظهار داشت: این بیانیه که رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران بیان کردند، نتیجه یک ارزیابی دقیق و علمی از حرکت انقلاب اسلامی است. نظام جمهوری اسلامی ایران و مسیر تحقق آرمان های الهی انقلاب اسلامی را مشخص می کند.

دبیر شورای نگهبان در پایان تاکید کرد: دلسوزان کشور برای اجرای ابلاغیه گام دوم انقلاب اسلامی مطالبه عمومی کنند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)