بیانیه جامعه اسلامی مدیران به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

0
(0)

به گزارش ایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

22 بهمن روز تبلور شکوه و فداکاری مردم همیشه سرافراز و آزاده جمهوری اسلامی ایران است. در این ایام گرانقدر ملت ایران با رهبری نابغه رهبر کبیر جهان اسلام و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با الهام از تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) ) ) طومار استبداد و استکبار رژیم طاغوتی را درهم کوبید و روح امید حس غرور و خودباوری را در کشور زنده کرد.

بیست و دو بهمن نشان از جایگاه و مقاومت این دلیرمردان ایران اسلامی در سالهای انقلاب است و حضور پرشور در راهپیمایی این روز نشان از ناکارآمدی توطئه های دشمنان، بصیرت ملی و حمایت از نظام دارد. و این پیام را به جهانیان می دهد که ملت ایران از اهداف خود که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است دست برنداشته و تا آخر پای این آرمان ها ایستادگی خواهد کرد.

امسال هم مانند سال گذشته؛ کسانی که از این ملت عصبانی هستند، خواهند دید که مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی می دارند و با آرمان های امام راحل (ره) حول محور اسلام و انقلاب تجدید میثاق می کنند. قانون اساسی و قاطعیت بر رعایت فرامین حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تاکید خواهند کرد.

بدیهی است که راه امام آیینه راه ملت ماست و مبانی تبیین شده و مقتدرانه ایشان همواره مشعل فروزانی برای حرکت های آینده انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

جامعه اسلامی رهبران در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به همراه اعضای امت شهیدپرور ایران اسلامی با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن حماسه دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خواهند زد. و چشم جهانیان از وحدت و یکپارچگی آنان متحیر خواهد شد و ملت‌های مسلمان منطقه را در حرکت‌های انقلابی حول محور اسلام امیدوار خواهد کرد.»

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)