آزادی 5 زندانی سمنانی با تلاش یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال

0
(0)


ایسنا/ سمنان با تلاش یکی از بازیکنان تیم ملی، پنج زندانی به همراه خانواده دیدار ایران و قطر را تماشا خواهند کرد.

امید کهربایی مدیرکل زندانهای استان سمنان از آزادی 5 زندانی سمنانی در آستانه بازی ایران و قطر با تلاش یکی از ملی پوشان خبر داد و گفت: ایران عزیز به متقیان خود افتخار می کند. ، جوانان فداکار و وطن پرست، جوانانی که برای خوشبختی مردم خود را کشتند، کارهای خیریه می کنند.
وی با بیان اینکه پنج زندانی استان سمنان قبل از بازی ایران و قطر به آغوش گرم خانواده های خود باز می گردند، افزود: با اقدامات بعدی یکی از بازیکنان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران، پنج زندانی از استان سمنان در شب بازی ایران و قطر با خانواده هایشان آزاد می شوند آنها در حال تماشای فوتبال هستند.
مدیرکل زندانهای استان سمنان با اشاره به اینکه این آزادی به قصد بردن تیم ملی ایران از این ملی پوش صورت گرفته است خاطرنشان کرد: ایران ما مملو از جوانان وفادار و فداکار به کشور و تمام تلاش آنهاست. برای سعادت ملت ایران اسلامی است.
وی با بیان اینکه پیش بینی می شود این آزادی ها پس از پیروزی تیم ملی نیز ادامه داشته باشد، تصریح کرد: با اقدامات بعدی، آزادی تعدادی دیگر از زندانیان استان سمنان نیز پس از پیروزی ایران و قطر به دلیل پیروزی ایران انجام خواهد شد. تلاش این بازیکن
انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)