برپایی دانش آموختگی ۵۰ دانشجوی پزشکی در سمنان

0
(0)



ایسنا/سمنان آیین دانش آموختگی ۵۰ دانشجوی پزشکی ورودی سال ۹۵ با حضور دکتر معماریان رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، اساتید دانشکده پزشکی و جمعی از خانواده دانشجویان در سالن حکیم جرجانی پردیس آموزشی پژوهشی دانشگاه برگزار شد.

دکتر محمد معماریان رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان۱۷ مهرماه در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از برگزاری جشن دانش آموختگی دانشجویان، اظهار کرد: دانشگاه بهترین دوران زندگی شما جوانان است که سر فصل جدیدی از زندگی را پیش روی شما باز و آینده روشنی را برای شما ترسیم می کند.

این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیان کرد: امیدوارم در این مدت، علم و تجربه خوبی کسب کرده باشید، چرا که علم توام با تجربه است که برای شما باقی می ماند و در آینده به کار شما خواهد آمد.

وی با اشاره به فارغ‌التحصیلی این پزشکان جوان ادامه داد: از این به بعد وارد مرحله جدیدی از زندگی خواهید شد و از این تجربه ای که اندوخته اید، درس بگیرید و برای آینده خود برنامه داشته باشید.

وی خاطرنشان کرد: در هنگام کار باید اخلاق حرفه‌ای را فراموش نکنید و همواره در مسیر خدمت به بیماران تلاش کنید و امیدوارم کسب علم و تحصیل شما در این مقطع متوقف نشود و شما را در مدارج بالاتر علمی ببینیم.

به گزارش ایسنا: اجرای موسیقی، پخش کلیپ، قرائت سوگند نامه و اهدای لوح تقدیر و تندیس دانش آموختگی از برنامه های این آیین بود.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)