ببینید/ شبی که هندی‌ها برای نزدیک شدن قلب‌ها آواز خواندند

0
(0)

به گزارش ایسنا، راکیش بهارتی خواننده هندی به همراه گروه «آهنگ های راجستان» در دومین شب (25 بهمن) جشنواره موسیقی فجر در تالار وحدت روی صحنه رفت.

کنسرت شروعی پرانرژی و ریتمیک با قطعه ای بی صدا داشت که توسط دو نوازنده سازهای کوبه ای اجرا شد، پس از آن بهارتی روی صحنه رفت و گفت: «امشب شما را به سفری موسیقایی به راجستان دعوت می کنیم. به سمت راجستان، هند.

همانطور که بهارتی اشاره کرد، در طول این اجرا به راجستان سفر کردیم و موسیقی هایی را شنیدیم که فضای پر جنب و جوشی داشت.

بهارتی و گروهش سال هاست که از نظر موسیقی فعال هستند و همیشه سعی کرده اند موسیقی بومی شهر خود را زنده نگه دارند و با اجراهای گسترده خود در سراسر جهان این موسیقی را به جهانیان معرفی کرده اند.

این گروه اکنون با حضور در ایران قدمی دیگر برای نمایندگی وطن برداشته است که این خود تاییدی بر این است که موسیقی یک زبان بین المللی است و نیازی به مترجم ندارد.

البته اجرای این گروه شامل قطعات مهیجی بود که مخاطب را به وجد آورد و حتی زمانی که خواننده می خواند از آنجایی که یک اثر اصلی ارائه می کرد می توان گفت برای مخاطب ایرانی جذاب بود. به هر حال، این کنسرت موسیقی مورد انتظار هند را به نمایش گذاشت.

بهارتی در بخشی دیگر از این کنسرت گفت: در هند 26 زبان و دین های زیادی داریم که یکی از آنها اسلام است، اما همه ما در راجستان با هم رشد می کنیم و رشد می کنیم و در نهایت زبان و دین ما موسیقی و عشق است. دنیا یک خانواده است و امشب با هم از موسیقی لذت می بریم و برای اتحاد دعا می کنیم. می خواهیم امشب با هم جشن بگیریم و قلب هایمان را متحد کنیم.”

مدت زمان این کنسرت یک ربع ساعت بود و حدود 45 دقیقه از رپرتوار دو ساعته گروه کوتاه شد.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)