رومانی به قهرمان کشتی جهان و المپیک روسیه روادید نداد

0
(0)


رومانی به عنوان میزبان رقابت های کشتی قهرمانی اروپا از صدور روادید برای زائور اوگوئف قهرمان جهان و المپیک تا وزن 57 کیلوگرم و قربان شیرایف تا وزن 70 کیلوگرم خودداری کرد.

به گزارش ایسنا، در حالی که موضوع صدور روادید کشتی گیران روس برای حضور در مسابقات قهرمانی اروپا در رومانی در سال 2024 مشکلات زیادی را به همراه داشته است، سرانجام دولت رومانی برای حضور 8 کشتی گیر روسی در این رقابت ها روادید صادر کرد که روس ها راهی این رقابت ها می شوند. بخارست با ترکیبی ناقص.

در شرایطی که دولت رومانی از صدور ویزا برای 7 فریلنسر روسی از جمله زائور اوگوف (57 کیلوگرم)، قربان شیرایف (70 کیلوگرم)، داوید بایف (74 کیلوگرم)، خالد یحیف (79 کیلوگرم) و آرتور نایفونوف (86 کیلوگرم) خودداری کرد. ). عبدالرشید سعداللهیف در وزن 97 کیلوگرم و عبدالله قربانوف در وزن 125 کیلوگرم رد شدند و در نهایت برای 5 کشتی گیر دیگر از جمله عبدالرشید سعداللهیف دارنده مدال طلای جهان و المپیک روادید صادر شد اما برای زائور اوگوف دارنده مدال طلای المپیک توکیو و دو طلای جهان. مدال آوران تا 57 کیلوگرم و قربان شیرایف تا 70 کیلوگرم ویزا دریافت نکردند.

بدین ترتیب تیم ملی کشتی آزاد روسیه با 8 کشتی گیر به این رقابت ها می رود و در 2 وزن 57 و 70 کیلوگرم نماینده ای نخواهد داشت.
انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)