بالاخره، لایحه بودجه ۱۴۰۲ ختم به خیر شد

0
(0)



به گزارش ایسنا، از پنجم دی ماه که رئیس جمهور در نامه‌ای لایحه بودجه سال آینده را به مجلس فرستاد، ۱۶ روز می‌گذرد اما در این روزها همچنان تکلیف لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ و برنامه هفتم توسعه مشخص نشد و صحبت‌ها و اظهارات خاصی از سوی نمایندگان مجلس و مسئولان دولت مطرح شده است و مقاومت بهارستان نشینان برای اعلام وصول و بررسی آن ادامه دارد.
حالا بر اساس آنچه مسئولان دولت اعلام کرده‌اند قرار بود بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ به مجلس فرستاده شود.  به گفته خاندوزی، وزیر اقتصاد فردا قرار است جزییات باقیمانده بودجه سال آینده که شامل جداول و جزئیات است و امروز در جلسه هیئت دولت مصوب شده، رسما به مجلس ارسال شود و لایحه برنامه هفتم در هفته‌های آینده پس از تصویب در دولت، به بهارستان فرستاده شود.
خبر دیگری که امروز منتشر شد، این بود که محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس قصد داشت فردا در جلسه غیرعلنی درباره روند طی شده در خصوص لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ و لایحه برنامه هفتم توضیحاتی به نمایندگان بدهد اما گویا در ساعات پایانی امروز توافقات جدیدی بین دولت و مجلس شکل گرفت و بر اساس آن بالاخره رییس جمهور فردا (۲۱ دی ماه) لایحه بودجه ۱۴۰۲ را به مجلس تقدیم می‌کند.
به گفته سید نظام‌الدین موسوی، عضو هیات رییسه مجلس، قرار است رییسی فردا ضمن ارائه لایحه بودجه، درخواست تمدید برنامه ششم را نیز به مجلس ارائه دهد.  
با این تفاسیر به نظر می‌رسد که بالاخره تکلیف لایحه بودجه سال آینده مشخص شده و این امید وجود دارد که تا پایان سال قانون بودجه سال ۱۴۰۲ تصویب و ابلاغ شود.
انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)