اپراتورها با صنعت پرداخت تعامل سازنده را آغاز کنند

0
(0)

اپراتورها با صنعت پرداخت تعامل سازنده را آغاز کنندخبرگزاری فارس: اپراتورها با صنعت پرداخت تعامل سازنده را آغاز کنند

مدیر عامل تجارت الکترونیک پارسیان ضمن منطقی دانستن تصمیم بانک مرکزی برای توسعه اپلیکیشن‌های پرداخت‌ موبایلی، گفت: با وجود اینکه با این تصمیم یکی از ابزارهای قابل دسترسی مردم حذف می‌­شود، اما امنیت مهم­ترین شاخص در صنعت پرداخت بوده و اولویت آن باید در نظر گرفته شود.

اخبار شرکت‌ها- عبدالعظیم قنبریان مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان ( تاپ) با اشاره به تصمیم اخیر بانک مرکزی در خصوص توسعه استفاده از اپلیکیشن‌های پرداخت موبایلی اظهارداشت: این تصمیم در زمان منطقی و در راستای تامین نیاز مردم اتخاذ شده است؛ ضمن اینکه مقدمه‌ای بجا برای اصلاح نظام کارمزد صنعت پرداخت است لذا وظیفه تمام اصحاب حوزه پرداخت و بانکی است که حمایت قاطع خود را از این تصمیم اعلام کنند.

وی افزود : امنیت، سهولت و سرعت کاربری و دسترس‌­پذیری، ابعاد اصلی نیازهای مردم در حوزه پرداخت است . با وجود اینکه با این تصمیم یکی از ابزارهای قابل دسترسی مردم حذف می‌­شود، اما امنیت مهم­ترین شاخص در صنعت پرداخت بوده و اولویت آن باید در نظر گرفته شود. از طرفی با فراگیر شدن گوشی­های هوشمند و اینترنت همراه و همچنین بلوغ اپلیکیشن­های پرداخت، تمام ابعاد نیازهای مردم می­‌تواند از این طریق برآورده شود.

مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان ( تاپ) ادامه داد : تجارت الکترونیک پارسیان با این رویکرد تمرکز اصلی خود را بر روی توسعه اپلیکیشن تاپ و سایر فناوری­های نوین قرار داده است. از این رو این اقدام تاثیر منفی در این شرکت نداشته و کاربران همچون گذشته می­توانند از سرویس­های متنوع اپلیکیشن استفاده نمایند. وی گفت : اپلیکیشن تاپ هم اکنون سرویس های کاربردی نظیر کارت به کارت ، پرداخت قبض ، خرید شارژ ، خرید بسته اینترنت ، کمک به خیریه ، پرداخت جریمه و اخیرا امکان مانده گیری از حساب کارت های بانکی عضو شتاب را فراهم آورده که کاربران آن می توانند با امنیت و سهولت از آن استفاده کنند .

قنبریان گفت: از سوی دیگر، این تصمیم که در راستای حفظ امنیت خدمات پرداخت بوده و می‌تواند فصل جدیدی از همکاری‌های میان اپراتورهای تلفن همراه که دارای شبکه گسترده ارتباطی هستند و شرکت‌های psp ایجاد و با تعامل سازنده این دو حوزه نسبت به گسترش صنعت پرداخت در حوزه‌­های امن­تر اقدام کنند.

انتهای پیام/م

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)