اولین خودروی برقی شیائومی رونمایی شد

0
(0)



به گزارش ایسنا، این سدان که SU7 نام دارد احتمالا سیستم عامل مشترکی با گوشی های محبوب شیائومی خواهد داشت.

شیائومی پیش از این اعلام کرده بود که خودروی الکتریکی این شرکت در نیمه اول سال آینده به طور رسمی عرضه خواهد شد. این شرکت که یکی از بزرگترین برندهای لوازم الکترونیکی مصرفی چین است، به دیگر شرکت‌های فناوری مانند هواوی که وارد بازار خودروهای الکتریکی شده‌اند، می‌پیوندد. محصولات این شرکت ها مجهز به ویژگی های تکنولوژیکی هستند و امکاناتی مانند کنترل صوتی و نرم افزار دستیار رانندگی در بین رانندگان محبوبیت دارد. خودروی الکتریکی شیائومی پیوند مهمی است که این شرکت قصد دارد برای اکوسیستم محصولات خود ایجاد کند. شیائومی در حال تغییر سیستم عامل گوشی های هوشمند و سایر دستگاه های خانگی خود است تا خودروهای برقی نیز در آینده از آن استفاده کنند و بدین ترتیب کاربران می توانند انواع محصولات شیائومی را از طریق یک پلتفرم کنترل کنند.

اما خودروی برقی شیائومی در شرایطی قرار می گیرد که چین به عنوان بزرگ ترین بازار خودروی جهان، با اشباع ظرفیت و کندی تقاضا دست و پنجه نرم می کند و این وضعیت جنگ قیمتی را به راه انداخته است.

بر اساس گزارش رویترز، لی جون، مدیرعامل شیائومی در مراسم رونمایی از این خودروی برقی گفت: با سخت کوشی در 15 تا 20 سال آینده به یکی از پنج خودروساز برتر جهان تبدیل خواهیم شد.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)