اورتا ساری / غول به سبک کاله در حال کشتار در مسیر شکست است

0
(0)


ایسنا/مازندران تیم متحول اورتا ساری در نیم فصل دوم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور، پس از پیروزی هفته گذشته در خانه نامدار تیم مهرام از تهران، این هفته نیز مقابل دیگر مدعی لیگ نفت آبادان به برتری دست یافت.

آوارتا ساری در هفته چهاردهم این مسابقات عصر یکشنبه 3 دی ماه در سالن ورزشی پیامبر اعظم به مصاف تیم میهمان خود پالایش نفت آبادان رفت و در نهایت با نتیجه 76 بر 71 حریف خود را شکست داد و 2 امتیاز ارزشمند از این دست آورد. هفته به ذخایر او اضافه شد.

فارغ التحصیلان سیامک ویسی پس از عقب افتادن در سه بازی از چهار مسابقه به میهمان آبادانی این برد ارزشمند را کسب کردند.

ساروی ها در آخرین دست بازی با حمایت اندک هواداران خود توانستند امتیازات از دست رفته را جبران کنند، دست چهارم را با موفقیت بیشتری نسبت به حریف مدیریت کردند و در نهایت با اختلاف 5 امتیازی و با نتیجه 5 برنده زمین را ترک کردند. 76-71.

در این دیدار مجید رحیمیان بازیکن اورتا ساری با 23 امتیاز، 2 ریباند، 4 توپ ربایی و 21 کارایی بهترین بازیکن بود.

تیم آوارتا ساری در هفته سیزدهم این مسابقات به مصاف میزبان مهرام تهران دست زد و با نتیجه 84 بر 81 برنده شگفتی بزرگ هفته شد.

با توجه به تاخیر در روند بازسازی سالن سیدرسول حسینی شهر ساری، این تیم به ناچار در سالن پیامبر اعظم شهر آمل، محل برگزاری بازی های خانگی تیم کاله، دیگر مازندران، میزبان حریفان خود خواهد بود. نماینده لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور میزبان خواهد بود.

اورتا ساری / غول به سبک کاله در حال کشتار در مسیر شکست است

سریال شکست های کاله در مسابقات خارج از خانه

دیگر نماینده مازندران، تیم کاله این هفته در خارج از خانه میزبان خود فارس لموندیس به میدان رفت و با نتیجه 88 بر 83 مغلوب میزبان خود شد.

کاله هفته گذشته در آمل با نتیجه 77 بر 100 مغلوب تیم طبیعت تهران شد.

تا پایان هفته چهاردهم این مسابقات تیم کلاه مازندران با 8 برد و 6 باخت با 22 امتیاز در رده پنجم و آوارتا ساری با 7 برد و 7 باخت با 21 امتیاز در رده هشتم قرار دارند.

کاله در هفته پانزدهم این مسابقات در حساس ترین دیدار روز پنجشنبه 7 آذرماه در عامل میزبان شهرداری گرگان در لیگ برتر است و آوارتا در مشهد به مصاف تیم قعرنشین رعد دفاع می رود.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)