دولت با اقلیت ها بدون تبعیض رفتار می کند

0
(0)

به گزارش ایسنا، محسن منصوری در دیداری صمیمانه با نماینده مسیحیان ارامنه تهران و شمال ایران در شورای اسلامی، رئیس شورای خلافت ارامنه، رئیس مجمع خلافت ارامنه، روحانیون کلیسا و یک جمعی از شهدا و خانواده های معظم شهدا، هنرمندان، ورزشکاران و دانش آموزان مسیحی در ایام میلاد حضرت عیسی (ع) ضمن تبریک آغاز سال نو گفت: مفتخریم که در کشور ما ادیان مختلف با هم زندگی می کنند. مسلمانان در صلح و عشق. دولت سیزدهم متعهد است مشکلات اقلیت های مذهبی و مذهبی از جمله جامعه ارمنی را با نگاهی مثبت و بدون تبعیض حل کند.

وی افزود: رئیس جمهور توجه ویژه ای به پیروان ادیان مختلف دارد. او دیدگاهی غیرتبعیض آمیز، مثبت و باز نسبت به مشکلات اقلیت های مذهبی دارد.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: دشمنان تمام تلاش خود را می کنند تا مانع پیشرفت نظام جمهوری اسلامی شوند، اما عزم دولت جدی است، کار جهادی و تلاش و پیگیری برای رفع مشکل است.

منصوری خاطرنشان کرد: امروز مشکل اصلی جوامع اسلامی مبارزه حق و باطل است. ما قبول داریم که از نهضت مقاومت با همه ادیان الهی حمایت کنیم، هر چند دشمن تمام تلاش خود را برای ضربه زدن در همه ابعاد به کار می گیرد.

معاون اجرایی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: حرکت کشور رو به رشد است. در بسیاری از زمینه‌ها، مانند حکمرانی شهری، ارتش، فناوری اطلاعات مبتنی بر دانش و فعالیت‌های عمرانی، تصویر امروزی قابل مقایسه با 20 سال پیش نیست.

منصوری خاطرنشان کرد: در حال حاضر دستاوردهای کشورمان در عرصه علم و فناوری قابل رقابت با کشورهای پیشرفته جهان است.

معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس نهاد ریاست جمهوری در پایان ضمن ارزیابی خانواده های شهدای ارامنه، ایثار و فداکاری شهدای ارامنه، ایثارگران و جانبازان ارمنی و خانواده های آنان را ارزشی متفاوت دانست.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)