انتشار نرم‌‏افزار «همراه با مبلغان» با موضوع مهارت‌های بیان حدیث + عکس

0
(0)

انتشار نرم‌‏افزار «همراه با مبلغان» با موضوع مهارت‌های بیان حدیث + عکس

مدیر ارتباطات مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور از انتشار ​​​​​​​نرم‌افزار «همراه با مبلغان» خبر داد.

نرم‌‏افزار «همراه با مبلغان»

حجت‌الاسلام‌ سیداحمد الحسینی مدیر ارتباطات مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا گفت: مرکز نور در راستای نشر و ارائۀ معارف اسلامی نرم‌‏افزار اندرویدی «همراه با مبلغان» را تولید و در اختیار کاربران قرار داده است.

وی افزود: این نرم‏‌افزار شامل متن کامل 66 عنوان کتاب از آثار حجت الاسلام «محمود اکبری» از اساتید حوزه به زبان فارسی در موضوعات مختلفی اعم از آداب و احکام شرعی، احکام پزشکی، مهارت‌های آموزش اخلاق، مهارت‌های بیان حدیث، مهارت‌های کلاس‌داری، مهارت‌های زندگی، خرافات و واقعیت‌ها، نکته‌های ناب اخلاقی و … می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ الحسینی درباره قابلیت‌های این نرم‌افزار نیز گفت: «جستجو در متن و فهرست کتب، دسترسی به تاریخچه جستجو پیمایش از طریق فهرست عناوین و صفحه؛ دسترسی آسان به پاورقی‌ها، حاشیه‌نویسی، رنگی کردن متن، علامت‌گذاری، مرتب‌سازی فهرست براساس عنوان و زمان مطالعه و فهرست کتب براساس موضوع، نویسنده و دلخواه کاربر » از جمله قابلیت‌ها و امکانات این نرم‌افزار به شمار می‌رود.

مدیر ارتباطات مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور افزود: علاقه‌مندان جهت تهیه رایگان این نرم‌افزار می‌توانند به نشانی www.noorsoft.org مراجعه و یا از طریق نرم‌افزار کافه بازار نسبت به تهیه آن اقدام کنند.

انتهای پیام/

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)