اعزام ۳۵ دستگاه اتوبوس به مرز عراق جهت بازگشت زوار گیلانی

0
(0)

غلامعلی نیک فهم در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه از اول لغایت ۲۱ شهریور ۷۰۴۶ نفر از زائران گیلانی اربعین حسینی با ۳۸۷ دستگاه اتوبوس از رشت به مرزهای مهران و خسروی اعزام شدند، اظهار کرد: در حال حاضر اعزام زائر نداریم و روند انتقال زائران از مهران و خسروی به رشت انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه روز گذشته ۳۵ دستگاه اتوبوس را به مرز عراق اعزام کردیم، افزود: ۳۳ دستگاه اتوبوس به مرز مهران و دو دستگاه اتوبوس به مرز خسروی اعزام شدند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از تداوم ماموریت بازگشت زائران از مرز عراق به استان تا ۳۱ شهریور خبر داد و خاطرنشان کرد: امروز نیز ۲۰ دستگاه اتوبوس به مرز عراق اعزام شده تا زائران را به صورت گروهی باز گردانند.

نیک فهم تصریح کرد: هم در مرز مهران و هم در مرز خسروی سکوی ویژه ای برای انتقال زائران گیلانی اربعین به رشت پیش بینی شده و کارشناسان راهداری و حمل و نقل جاده ای با استقرار در محل به روند تهیه بلیط و تسهیل در انتقال زائران به استان کمک می‌کنند.

وی با بیان اینکه نرخ بلیط هر نفر با اتوبوس ویژه از مهران به رشت ۵۵۱ هزار تومان در نظر گرفته شده است، گفت: اتوبوس های ناوگان حمل و نقل عمومی استان را به مرز عراق گسیل کردیم و مردم می توانند جهت  انتخاب مرز بازگشت به ۲۰۰۰۱۴۱ پیام دهند.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)