اربعین ظرفیت‌های مناسبی برای آمیختن شئون مختلف زندگی مردم با ارزش‌های دینی دارد

0
(0)

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی عصر امروز سه‌شنبه در جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، شکوه مراسم اربعین را در جهان بی‌نظیر دانست و یک بار دیگر از مردم و دولت عراق و همه دست اندرکاران برگزاری این مناسک عظیم قدردانی کرد.

در ادامه جلسه امروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، اعضا به بررسی موضوع ظرفیت‌ها و چالش‌های آموزش عالی و آموزش پزشکی کشور پرداختند. در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت بازسازی زیرساخت‌های پژوهشی، تدوین برنامه هفتم توسعه در راستای حفظ پیشتازی کشور در عرصه‌های مختلف علمی و بر اساس سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در این جلسه مقرر شد عطف به سیاست‌های ابلاغی تدوین برنامه هفتم توسعه، کمیسیونی متشکل از روسای کمیسیون‌های برنامه و بودجه، آموزش و بهداشت و درمان مجلس، وزرای علوم و بهداشت، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، رئیس دانشگاه آزاد و دو نفر از اعضای حقیقی شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، به ریاست دبیر شورا تشکیل شود، تا در فاصله دو هفته آینده و برگزاری جلسه بعدی شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، برنامه جامعی برای تقویت مجموعه مولفه‌های مرتبط با حوزه آموزش و پژوهش را تدوین و ارائه کند.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)