از تعهد به نوسازی ناوگان هوایی تا برگزاری نمایشگاه «پروژه ایران» در ترکمنستان

0
(0)



به گزارش ایسنا، پس از ابلاغ سیاست های کلی توسعه دریامحور از سوی مقام معظم رهبری، هر یک از دستگاه ها به نوبه خود برنامه های خود را برای اجرای این سیاست ها اعلام کردند. در این میان سازمان بنادر و دریانوردی همانطور که از نامش پیداست نقش زیادی در تحقق این اهداف دارد.

سرمایه گذاری هفته: 100 هزار میلیارد در بنادر کشور

از این رو، علی اکبر صفایی – مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی – هفته گذشته جزئیات جذب سرمایه گذاری 100 هزار میلیاردی در بنادر کشور را تشریح کرد و گفت: برای تحقق سیاست های مشترک توسعه دریا، یکپارچه، نیازهای هماهنگ و منعطف در بالاترین سطح کشور مدیریت می شود.

هادی حکشناس – مشاور رییس اجرایی سازمان بنادر و دریانوردی – نیز در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه تاکنون حکمرانی کشور مبتنی بر زمین بود و اکنون شاهد تغییر حکمرانی کشور از خشکی به دریا هستیم، گفت: گفت: هدف از ابلاغ سیاست های مشترک توسعه دریا محور، دو برابر شدن رشد اقتصاد دریایی است.

وعده هفته: افزایش تعداد هواپیماهای ناوگان هوایی کشور

یکی از خبرهای مهم هفته گذشته، وعده وزیر راه و شهرسازی در خصوص توسعه ناوگان هوایی بود که گفت: با وجود تحریم های ناجوانمردانه صنعت هوانوردی کشورمان، پایداری این صنعت است. روز به روز افزایش می یابد و توسعه ناوگان نیز با روش های مختلف انجام می شود.

بذرپاش با بیان اینکه در دولت سیزدهم تقریبا هر ماه چندین فروند هواپیما خریداری می شود افزود: تا پایان دولت تعداد قابل توجهی هواپیما به ناوگان حمل و نقل هوایی کشور اضافه می شود.

نمایشگاه هفته: پروژه ایران

وزیر راه و شهرسازی با حضور در نمایشگاه «پروژه ایران» به منظور نمایش دستاوردهای شرکت های ایرانی در ترکمنستان از برنامه ریزی برای افزایش تعداد پروازهای ایران و ترکمنستان خبر داد و گفت: در دیدار با مقامات ترکمنستان از جمله رئیس جمهور هدف افزایش تعداد پروازهای ایران و ترکمنستان را تعیین کرد.» تبادل بین ایران و ترکمنستان در کمترین زمان به یک میلیارد دلار خواهد رسید.

به گزارش بازرپاش، طرح «ایران راه» از سوی ایران مورد توجه قرار گرفته است و امیدواریم با توجه به استقبالی که کشورهای منطقه ای و فرامنطقه ای از این طرح داشته اند و از آنجایی که برای اولین بار در ابتدای سال جاری مطرح شد، ما می‌توانیم با کمک دولت ترکمنستان، محیط بسیار مناسب‌تر و حمایت‌کننده‌تری را برای فعالیت همه بازیگران زنجیره تامین لجستیک و حمل‌ونقل دو کشور فراهم کنیم.

پیش فروش هفته: بلیط قطار مسافربری

همچنین پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از اول تا 30 آذرماه (خروجی تا 30 آذر و برگشت تا 1 دی) از روز دوشنبه 31 آبان ماه آغاز می شود.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)