انعقاد ۷۰ قرارداد عمرانی در شهرک‌های صنعتی استان سمنان

0
(0)



محمد درویش پروری 14شهریورماه اظهار کرد: این پروژه‌های‌ زیرساختی‌ از محل منابع طرح‌های‌ عمرانی و بودجه‌های داخلی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در راستای رونق تولید منعقد شده است.

وی‌ بیان کرد: اجرای شبکه گاز، خط انتقال آب، رمپ ورودی‌ و خروجی، شبکه روشنایی و ۲۰ کیلوولت، ساخت و نصب علائم راهنمایی، پست هوایی، شبکه مخابرات و … از جمله قراردادهای عمرانی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان است که در یکسال گذشته منعقد شد.

معاون فنی‌ شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با اشاره به رسالت‌های‌ این شرکت، ادامه داد: اجرای زیرساخت‌های لازم با هدف استقرار واحدهای صنعتی و  بسترسازی مناسب در بخش تولید و صنعت از جمله این رسالت‌ها است.

درویش گفت: ۱۴۶ فقره مجوز گواهی پایان کار برای ۶۰ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان در یک سال گذشته صادر شد.

معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تصریح کرد: در این مدت، ۳۲۲ فقره جواز احداث ساختمان برای بیش از ۲۳۴ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان صادر شد.

وی یادآوری کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان دارای ۱۲ شهرک و ۱۰ ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی مصوب با هفت هزار و ۵۷۱ هکتار اراضی در اختیار است.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)