پیش‌بینی برداشت ۳۳ هزار تن میگوی پرورشی در بوشهر

0
(0)



علی باستین روز شنبه در آغاز عملیات اجرایی فاز اول شهرک شیلاتی پرورش میگوی عامری اظهار کرد: از ۱۰ هزارهکتار اراضی واگذارشده برای پرورش میگو در استان تاکنون ۶۵۰۰ سایت فعال و پارسال حدود ۲۸ هزار تن برداشت انجام شده است.

وی بابیان اینکه پیش بینی می شود امسال ۳۳ هزار تن میگوی پرورشی در استان بوشهر برداشت شود، تصریح کرد: در سفر پارسال رئیس جمهور و هیات دولت به این استان، به درخواست و پیشنهاد استاندار بوشهر و تصویب هیات دولت تصمیم گرفته شد ۱۵۰۰ هکتار از اراضی دارای قابلیت پرورش میگو به مردم واگذار شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: در این راستا مقرر شد در  عامری شهرستان دیلم و در شیف غربی در شهرستان بوشهر، حداکثر مشارکت و منفعت مردم در این پروژه‌ها  واگذار شود.

باستین  عنوان کرد: سایت پرورش میگوی عامری دیلم حدود ۱۵۰۰ هکتار مساحت دارد که عملیات اجرایی ۵۳۲ هکتار آن امروز آغاز می شود و مابقی نزدیک به ۱۰۰۰ هکتار در فاز دوم پس از جابه‌جایی پسماند شهرداری دیلم درقالب فراخوانی که از قبل انجام شد، واگذار می‌شود.

وی گفت: میزان سرمایه گذاری در سایت پرورش میگوی عامری دیلم حدود ۱۲۰۰ میلیاردتومان است که اجرای آن با همکاری شرکت شهرک های کشاورزی و گروه‌های ۷ نفره با تشکیل اتحادیه آغاز می‌شود. 

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)