پیام برگزاری همزمان دادگاه منافقین و اکران فیلم «زاد» چیست؟

0
(0)

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی این پروژه، دومین اکران مردمی فیلم سینمایی «زاد» به تهیه کنندگی سازمان سینمایی سوره به کارگردانی امیرعباس ربیعی، تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی و نویسندگی حسین تراب نژاد در تاریخ 1396/06/13 برگزار شد. عصر 22 آذرماه در پردیس سینمایی کورش.

نادر سلیمانی، لیلا زارع، مهدی نصرتی از بازیگران فیلم، امیرعباس ربیعی کارگردان، محمدرضا شفیعی تهیه کننده و دیگر بازیگران در این اکران حضور داشتند.

امیرعباس ربیعی کارگردان سینما ضمن خیرمقدم به مهمانان گفت: خوشحالم که بعد از دو سال بالاخره زاد وارد سالن شد. قطعا برای هر کارگردانی مهم است که آثارش را روی پرده و در مقابل تماشاگران ببیند. امیدوارم اولین فیلمم لباس شخصی از توقیف معاف شود و اکران شود.

وی یادآور شد: باید خدا را شکر کنم به خاطر دو اتفاق در این کار، اول همکاری با بازیگرانی که در این پروژه حضور داشتند، عزیز نادر سلیمانی، لیلا زارع، هنرمند و صبور، مهدی نصرتی که اولین بار است. -استعداد بازیگری کلاس و لیندا کیانی که امشب بین ما نیست.

کارگردان «زاد» تاکید کرد: به هر حال ما نسبت به خانواده شهدا به ویژه خانواده شهدای ترور دین داریم. تالار فرقه مجاهدین خلق در زمانی که مردم درگیر جنگ بودند جنایات زیادی مرتکب شدند و به میهن خود حمله کردند. خیلی خوشحالم که فیلمم با محاکمه این ظالمان همزمان شد و امیدوارم حقوق خانواده های شهدا رعایت شود.

نادر سلیمانی یکی از بازیگران این فیلم نیز گفت: حضور در این پروژه و همکاری با امیرعباس ربیعی باعث افتخار بود. من تجربه ای به دست آوردم که قبلاً فرصت نداشتم داشته باشم. خوشبختانه این تجربه جدا از پاداشی که به من داد، باعث شد دوستان خوبی پیدا کنم که برایم مهمتر از هر چیز دیگری است.

لیلا زارع بازیگر این فیلم نیز گفت: بسیار خوشحالم که در کنار شما فیلم را تماشا خواهم کرد و افتخار می کنم که در این کار حضور داشتم.

مهدی نصرتی دیگر بازیگر این اثر نیز ضمن خیرمقدم به حضار گفت: اگر فیلم «زاد» را دوست دارید، آن را به دوستانتان پیشنهاد دهید تا در سینماها تماشا کنند.

فیلم سینمایی «زاد» با شعار «زندگی بدون عشق مرگ است…» از 24 آذرماه در سینماهای کشور اکران می شود. این تریلر سیاسی-عاشقانه در موسسه فرهنگ و هنر وصف صبا تولید و توسط موسسه فرهنگی و تبلیغاتی بهمن سبز پخش شده است.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)