پوستر «دقیقه ۵۵» رونمایی شد

0
(0)

در این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام، رئیس حوزه هنری استان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مدیرکل ورزش و جوانان استان استانداری، رئیس هیئت فوتبال استان، جمعی از سینماگران و هنرمندان ایلام در منزل شهید. «مراد آذرخش» شهیدان در زمین فوتبال چوار برگزار و پوستر جشنواره سراسری تئاتر خیابانی 55 دقیقه ای با حضور مادر شهید آذرخش رونمایی شد.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان ایلام در تشریح برگزاری این جشنواره گفت: جشنواره «55 دقیقه» به مناسبت بمباران زمین فوتبال چوار به طور همزمان در استان های منتخب 23 بهمن مصادف با سالگرد بمباران فوتبال زمین چوار و از 27 بهمن آغاز می شود.

خیراللهی افزود: حادثه بمب گذاری در استادیوم فوتبال چوار یکی از حوادث نادر در دنیای فوتبال است که رژیم بعث با بمباران مناطق شهری تمامی قوانین و معاهدات بین المللی را زیر پا گذاشت و نه تنها بازیکنان بلکه کودکان حاضر در زمین را نیز به شهادت رساند.

وی افزود: حوزه هنری انقلاب اسلامی استان ایلام با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری برای آگاهی جهانیان از این رویداد و مظلومیت شهدای زمین فوتبال چوار با همکاری استان ایلام و نهادهای فرهنگی سازماندهی شد. جشنواره سراسری تئاتر خیابانی 55 دقیقه ای.

گروه‌های پذیرفته‌شده در جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ۵۵ دقیقه‌ای، اجرای خود را در سه نوبت در استان خود و در سالن‌های منتخب با حضور تماشاگران ارائه می‌کنند و پس از داوری آثار از طریق فیلم، برگزیدگان در هفته هنر انقلاب معرفی می‌شوند.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)