پسر: زمان قهرمانی آسیا ما فرا رسیده است

0
(0)


مهاجم تیم ملی کره جنوبی گفت زمان پیروزی کره در آسیا فرا رسیده است.

به گزارش ایسنا، قطر در حال حاضر جایگاه ویژه ای در کارنامه سون هیونگ مین دارد و حالا کاپیتان کره یک بار دیگر برای تاریخ سازی به این کشور آمده است.

ورزشگاه الغرافه مکان مهمی در زندگی ورزشی سون هیونگ مین است. در سال 2011، در سن 18 سالگی، در پیروزی 4-1 کشورش مقابل هند گلزنی کرد. این گل که تقریبا 13 سال پیش به ثمر رسید، اولین گل ملی سون بود و کم کم او را به یکی از بهترین های آسیا تبدیل کرد. سون در مجموع 41 گل در 118 بازی برای کره جنوبی به ثمر رسانده است.

سون درباره حضورش در جام ملت های آسیا گفت: حضور در جام ملت های آسیا چیز خاصی است. در جام ملت های آسیا 2011 حضور داشتم و الان هم در قطر حضور دارم. در این سال ها اتفاقات زیادی برای من افتاده است و از این بابت خوشحالم و اکنون به دنبال قهرمانی در جام ملت ها هستم. ما فقط می خواهیم بازی به بازی آن را پیش ببریم و در حال حاضر تمرکزمان روی بازی دوم است.

در سال 2011، سون بخشی از یک تیم پر شور کره ای به مربیگری چو کوانگ رائه بود که به نیمه نهایی رسید اما در یک رویارویی حماسی با ژاپن در ضربات پنالتی شکست خورد. آنها چهار سال بعد در استرالیا به کسب عنوان قهرمانی نزدیک شدند، اما در وقت اضافه مقابل استرالیا میزبان شکست خوردند.

کره در مرحله یک چهارم نهایی 2019 مقابل قطر میزبان شکست خورد و حذف شد. این شکست ها به این معنی است که کره ای ها هنوز منتظر قهرمانی سوم قاره ای هستند تا بتوانند اولین عنوان خود را در چند سال اخیر کسب کنند.

سون در پاسخ به سوالی درباره مقایسه این تیم ها گفت: نمی توان هیچ تیمی را در سال های 2011، 2015 یا 2019 و 2023 مقایسه کرد زیرا نسل ها در حال تغییر هستند و به طور کلی سبک فوتبال در حال تغییر است. ما بازیکنان شگفت انگیز و با استعدادی داشتیم، اما همه چیز به تعهد بستگی دارد. 64 سال از قهرمانی ما در جام ملت های آسیا می گذرد. بنابراین این زمان طولانی است و ما باید بتوانیم به این دوره انتظار پایان دهیم.

کره ای ها روز دوشنبه با برتری 3-1 مقابل بحرین با درخشش لی کانگ شروعی پیروزمندانه داشتند. جاران سون در بازی دوم به مصاف اردن و سپس مالزی می رود.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)