هدف دولت ارتقای قدرت خرید مردم است

0
(0)


علی بهادری جهرمی در حاشیه سفر به استان گیلان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه عمده اقدامات برای بهبود معیشت باید زیرساختی و مردمی باشد، گفت: ریشه های تورم که معیشت مردم را دچار مشکل کرده است، توجه شود. باید پرداخت شود. ضبط، شناسایی و تصحیح.

وی با اشاره به تلاش دولت سیزدهم برای شناسایی ریشه های تورم افزود: دولت در سال گذشته موفق شد بخشی از مشکلات کسری بودجه را حل کند که باید ادامه یابد.

به گزارش ایسنا، سخنگوی دولت با بیان اینکه امسال دولت به سراغ بانک‌ها رفت، تصریح کرد: در مرحله دوم شناسایی ریشه‌های اصلی تورم، عدم تعادل سیستم بانکی مورد توجه قرار می‌گیرد، زیرا تورم ناشی از خلق پول است. در سیستم بانکی

بهادری جهرمی یکی از اهداف دولت در سال جاری را تعادل تولید و بازار می داند و بیان می کند: رشد اقتصادی با افزایش تولید محقق می شود و قدرت خرید مردم ارتقا می یابد. در واقع با مهار تورم و رشد تولید، می خواهیم قدرت خرید مردم را که در دهه گذشته کاهش یافته است، بازگردانیم.

وی همچنین به مزیت های تشکیل وزارت بازرگانی اشاره کرد و گفت: اولاً این وزارتخانه در نظارت مؤثر بر بازار بسیار کارآمد خواهد بود و ثانیاً از گرانی های بی رویه ای که به صورت خودسرانه و با اختلال در بازار رخ می دهد، جلوگیری می کند.

سخنگوی دولت همچنین به روند مذاکرات با طرف اروپایی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: مذاکرات با هدف خنثی سازی تحریم ها و رعایت حقوق ملت ایران ادامه خواهد داشت.

هدف دولت ارتقای قدرت خرید مردم است

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)