آرامش در مرزهای استان آذربایجان شرقی برقرار است

0
(0)


به گزارش ایسنا، سردار سرلشکر محمد باقری در حاشیه بازدید از دستاوردهای استان آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگاران، اقدامات امنیتی در این استان را با توصیفی امیدوارکننده تشریح کرد و گفت: سطح امنیت آذربایجان شرقی. استان قابل قبولی است و اقدامات خوبی در زمینه کشف جرم انجام شده است.

وی با بیان اینکه تلاش های فاراژ برای تامین امنیت قوی رو به جلو است، افزود: فرآیندها و تحولات جدید در جرایم، پلیس را دشوارتر کرده است، اما استفاده از فناوری جدید اطلاعات پلیس را بهبود بخشیده است.

وی با قدردانی از همکاری سازمان ها با فراجا برای تامین امنیت پایدار گفت: ارزیابی امنیتی استان در سطح مطلوبی است و آرامش در مرزها برقرار است.

سرلشکر باقری با اشاره به حضور چند تیم ارزیاب از ستاد کل نیروهای مسلح در استان آذربایجان شرقی گفت: یگان های نظامی و انتظامی مستقر در استان از نظر آمادگی بررسی شده و شاهد نتایج امیدوارکننده ای در این زمینه هستیم. حوزه امنیت

وی در سفر به استان آذربایجان شرقی از نمایشگاه دستاوردهای فرجه در آن استان در حوزه کشف جرم، نخبگان اطلاعاتی در فضای مجازی، فناوری اطلاعات، فرهنگ و پژوهش، پلیس هوشمند و پیشگیری بازدید کرد و در جریان فعالیت های این استان قرار گرفت. مناطق .

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)