نمی شود کسی به امام و رهبری علاقه مند باشد اما خود را در اردوگاه دشمن قرار دهد

0
(0)

به گزارش ایسنا، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در مراسم عزاداری ایام فاطمیه مردم بوشهر اظهار کرد: حمله رژیم غاصب اسرائیل به فلسطین علاوه بر عزاداری ایام فاطمیه، مسلمانان را نیز ناراحت کرد و امروز امت پیغمبر بر ظلم قاتلان کودکان و غیره عزادارند. تجربه وجود دارد که نهایت تلاش خود را برای مقابله با مسلمانان برای تخریب پایه های امت اسلامی به کار گرفته اند و این وضعیت جای نگرانی دارد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود، اساس اسلام را محبت به اهل بیت عنوان کرد و اظهار داشت: اگر انسان بخواهد مسلمان زندگی کند باید برای این محبت با اهل بیت پیوند ناگسستنی داشته باشد. اساس اسلام را تشکیل می دهد، اگر شخص با شخصیت هایی که معرفت خدا جامع باشد، ارتباط برقرار کند، رنگ آنها را بگیرد و خواه ناخواه وارد دایره اطاعت شود.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه دوستی با اهل بیت با ثنویت سازگاری ندارد، گفت: در همین انقلاب اسلامی هیچکس نمی تواند به امام راحل و رهبری انقلاب ابراز علاقه کند، بلکه خود را در جایگاه قرار دهد. اردوگاه دشمنان انقلاب

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: اگر انقلابی هستیم باید انقلابی بمانیم اما اگر می خواهید از انقلاب جدا شوید از اول وارد انقلاب نشوید.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)