نشت گاز در سالن آمل باعث سردرد کارگران چدنی شد

0
(0)


ایسنا/مازندران سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان از کار افتادن سیستم گرمایشی سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل و انتشار گاز مونوکسید کربن در دیدار تیم های ذوب آهن و کاله باعث سردرد و سردرگمی بازیکنان شد. ذوب آهن.

مهران خاتمی پس از شکست تیم ذوب آچان مقابل میزبان کاله مازندران در هفته هفدهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور به خبرنگار ایسنا گفت: متاسفانه در دیدار مقابل کاله شرایط خوبی نداشتیم و شرایط داخل سالن اصلا خوب نبود. برای بازی.”

وی با بیان اینکه در این مسابقات سالن پیامبر آمل به دلیل خرابی سیستم گرمایشی نصب شده در پشت بام سالن در سراسر سالن پخش شد، تصریح کرد: متأسفانه این وضعیت مانع از دویدن بازیکنان ما شده و باعث سردرد بازیکنان ما شد.

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه این پیروزی را به تیم کاله تبریک گفت زیرا در این دیدار بهتر از تیم ما بود، افزود: شرایط بد سالن پیامبر اعظم آمل تاثیر زیادی در عملکرد داشت. از بازیکنان تیم ذوب آچان و باخت این تیم هم تاثیری نداشت.

خاتمی افزود: آیا می توان در سالنی که بوی دود می دهد تمرین کرد و حتی مسابقه داد؟

با اشاره به اینکه برای سلامتی بازیکنان و تماشاگران نباید به دلیل خرابی سیستم گرمایشی اجازه برگزاری مسابقه را نمی دادند، در پاسخ به این سوال خبرنگار ایسنا که چنین وضعیتی برای بازیکنان کاله نیز وجود داشت، گفت: این اتفاق برای بازیکنان کاله رخ داده است. چرا اعتراض نکردند، گفت: مردم کاله به این شرایط عادت کرده بودند، اما متأسفانه ما به این شرایط عادت نداشتیم و دچار تهوع و سردرد شدیم.

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه در این دیدار خودمان را باختیم و فکر می کنم در این دیدار دچار مشکل فنی شدیم، تصریح کرد: اما باید قبول کنیم که شرایط سالن اصلا مناسب نبود و من هم دارم. سردرد.

خاتمی با بیان اینکه این گونه کارها اصلا درست نیست و باید در ورزش منش و پاکدامنی داشت، تصریح کرد: باید شرایط ورزش افراد به گونه ای باشد که سلامت آنها تضمین و تهدید نشود.

وی در عین حال یادآور شد: با توجه به شرایط سالن پیامبر اعظم و آسیب هایی که این سالن از نظر گرمایشی دارد، حتی برای بازیکنان و کادر فنی تیم کاله نیز مناسب نیست و باید اعلام کنم که حضرت رسول اکرم (ص) سالن مناسب مازندرانی ها نیست.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)