حرف و سکوت ما باید در راستای تقویت انقلاب باشد

0
(0)


آیت الله محمدبکر محمدی لائینی شامگاه 10 بهمن ماه در جلسه روشنگری و تبیین جهاد ائمه جمعه، جماعات و روحانیون شهرستان بابل ضمن تبریک دهه مبارک فجر و روز به پیامبر اسلام. خداوند بیست و دوم توسط باخمن و انتخابات فرمودند: باید فکر کنیم باید انجام دهیم، تصمیم بگیریم و سپس اقدام کنیم، این جلسات در مورد توجه لازم به مشکل جدی و عظیمی است که با آن روبرو هستیم. می تواند در صورت حضور حداکثری، ایران قدرتمندی را تشکیل دهد و در صورت ضعیف بودن، بازدارنده باشد و به دشمنان قدرت بدهد.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: حضور و حفاظت از قلاع اسلامی با جان و مال مسئولیت سنگین و خطیر ماست. حرف و سکوت ما باید برای تقویت انقلاب باشد نه آسیب رساندن به انقلاب. حفظ سیستم یک الزام است. “

وی خاطرنشان کرد: انتخابات فرصت مغتنمی است تا مردم دوباره روحیه انقلابی پیدا کنند تا دشمنان را ناامید و دوستان را امیدوار کند.

آیت الله محمدی لائینی با تاکید بر اینکه باید زمینه را برای احقاق حق مردم ایجاد کنیم، تصریح کرد: مردم عاقل هستند و باید چنین جلساتی برگزار شود تا مردم برای این محاکمه آماده شوند.

وی گفت: برخی می‌گفتند چرا به جای هزینه‌های مملکتی باید در امور نظامی هزینه شود. رسما هم شعار می دادند که دنیای آینده دنیای گفتمان است نه دنیای موشک. امروز به این نتیجه رسیدیم که اگر خدا بخواهد این فکر تمام می شود.» امروز کار مملکت ما بدتر از سوریه و عراق بود و همه چیز را دشمن غارت کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: برخی می گویند باید با آمریکا کنار بیاییم و سازش کنیم نه چالش؛ آنها نفهمیدند که آمریکا مرد نیست، ترسوترین است، بهای سازش با آمریکا بسیار بیشتر از بهای به چالش کشیدن آمریکاست.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه خواسته های آمریکا حد و مرزی ندارد، یادآور شد: امروز به نام برجام یک برای از بین بردن سلاح های هسته ای، فردا «برجام 2» برای حذف موشک ها، پس فردا «برجام 3» برای حذف پهپادها، پس از آن «برجام 3» است. یک روز بعد از اینکه می گوید اگر در چهار دیواری کشور خود هستید، منطقه «برجام چهارم» را ترک کنید، در نهایت می گوید، بگویید ما اشتباه کردیم و برمی گردیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: ای کاش قبول می کردند به همان سال 56 برگردند، ما را صد سال به عقب برگردانند، حالا بگو دژ رهبری باید چه تفکری داشته باشد، الگوی اصلی ما این است. امام، این انقلاب بدون نام خمینی است. ) در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست، الگوی اصلی ما امام و منشور روحانیت است.

حرف و سکوت ما باید در راستای تقویت انقلاب باشد

امام جمعه ساری گفت: اگر امروز امام بود آیا تصمیمی غیر از تصمیم مقام معظم رهبری می گرفت؟ آن قدرت ایستاده، با یک ایران قدرتمند با سلاح های هسته ای، پهپادها و موشک ها! یعنی چی میخوایم مثل چین و ژاپن بشیم؟ سرمایه ای مثل انقلاب و دین ندارند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)