مهدی پور: خدا را شکر باز هم حق استقلال ضایع نشد/ تلویزیون جای دلقک بازی نیست!

0
(0)


هافبک تیم استقلال با انتقاد از رسانه ها گفت: صدا و سیما جای نمک پاشیدن و دلقک بازی نیست.

به گزارش ایسنا، مهدی مهدی پور، هافبک استقلالی ها پس از تساوی در دربی 102 در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره این دیدار گفت: پرسپولیس در نیمه اول بیشتر توپ را در اختیار داشت اما ما خیلی به آنها امتیاز ندادیم. شانس. فرصت. برنامه ما این بود که در صورت داشتن توپ به این تیم فرصت ندهیم که فکر می کنم این اتفاق افتاد و موقعیت های زیادی به آنها ندادیم.

وی ادامه داد: آنها فقط یک ضربه ایستگاهی داشتند و به خصوص در نیمه دوم بازی به گونه ای پیش رفت که می توانستیم به گل برسیم اما در موقعیتی که خطر کمتری داشت مرتکب اشتباه شدیم و آنها به گل رسیدند که کار را برای ما سخت کرد. ”

هافبک استقلال با انتقاد از رسانه ها گفت: پخش یک کشور جای شوخی و دلقک نیست. مجری نمی تواند به تمسخر استقلال صحبت کند و نمک بریزد. کلامش اصلا شبیه صدا و سیما نبود. فکر می کنم گفتند بازیکنان استقلال هم VAR را می بینند که خوشبختانه امروز VAR بود و خدا را شکر دیدیم چه اتفاقی افتاد. اگر نمی دیدیم حق استقلال ضایع می شد.

وی با انتقاد از داور گفت: با تمام احترامی که برای داور قائل هستم، فکر می کنم یک پنالتی را از دست دادیم چون مدافع پرسپولیس دست راست پیمان بابایی را کاملا گرفت و به او اجازه شوت نداد و به نظر من 100 درصد پنالتی بود. و خدا را شکر حداقل از VAR استفاده شده است، حق ما ضایع نشد. دو سال است که می گوییم VAR نه فقط برای دربی ها بلکه برای همه مسابقات باید وارد شود.

مهدی پور همچنین با اشاره به اشتباهات داوری در دربی های سال های گذشته گفت: به دربی های گذشته نگاه کنید و ببینید اگر از VAR استفاده می شد چقدر نتایج متفاوت بود. صحنه رودی گستد دو سال پیش، برخورد پای دوست خوبم وحید امیری به پای مهدی کایدی، برخورد توپ به دست گلسیانی در دربی پارسال و… اگر در همه این مسابقات VAR وجود داشت نتایج بسیار متفاوت بود و این نیز می شد. بر مسابقات قهرمانی تاثیر بگذارد.

وی در پایان تاکید کرد: من به نمایندگی از همه بازیکنان استقلال صحبت می کنم، اگر این مجریان رادیو درک نشوند، بازیکنان استقلال مقابل هیچ دوربین تلویزیونی صحبت نمی کنند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)