قیمت حج، خمیدگی ناصر ممدوح، عذرخواهی کمال تبریزی

0
(0)

به گزارش ایسنا، در هفته اول دی ماه 1402 خبر درگذشت ناصر طهماسب و تشییع و خاکسپاری او بدون اطلاع، کیانوش بیاری، درگذشت گوینده پیشکسوت رادیو مشهد و خودکشی لی سون بازیگر کره جنوبی. -کیون که در فیلم برنده جایزه اسکار «انگل» بازی کرد، مشخص شد، اعلام شد. همچنین خبر بیماری کیانوش عیاری و بستری شدن وی در بیمارستان منتشر شد.

تشییع پیکر توران مهرزاد زیر باران

مراسم تشییع پیکر توران مهرزاد بازیگر پیشکسوت نسل طلایی تلویزیون و رادیو در ارگ تاریخی رادیو با همراهی هنرمندان و هنردوستان برگزار شد. پیکر توران مهرزاد در قطعه این هنرمند در کنار ساور پاک نشان گوینده فقید رادیو که ششم خرداد سال گذشته بر اثر ایست قلبی درگذشت، به خاک سپرده شد.

گزارش تصویری از مراسم تشییع پیکر توران مهرزاد

انتخاب منطقه تئاتر شهر

مراسم کلنگ زنی پروژه حریم خصوصی مجموعه تئاترشهر ظهر شنبه 11 دی ماه در فضای باز این مجموعه با سخنرانی وزیر رهبری، انتقاد داریوش ارجمند از هنرمندان و … برگزار شد.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد، اصلاح فضای بیرونی مجموعه تئاتر شهر را یکی از خواسته های جدی هنرمندان عنوان می کند.

در این مراسم داریوش ارجمند خطاب به جامعه هنری گفت: چرا نقطه انتقاد همیشه متوجه حاکمان است؟ آیا هنرمندان نیازی به تبلیغ خود ندارند؟ هنرمندان نباید همیشه دستشان در جیب دولت باشد. هنرمندی که بتواند مردم را جذب کند هنرمند است. هنرمند باید حق خود را از مردم بگیرد. قرار نیست چون فلانی هنرمند است، دولت به او خانه و ماشین بدهد و زندگیش را تامین کند. دولت فقط می تواند از هنر حمایت کند. همه جای دنیا همینطوره

آغاز حل یک دغدغه بزرگ اهالی فرهنگ و هنر

وزیر آموزش و پرورش در حاشیه مراسم اعتصاب محوطه تئاتر شهر با اشاره به نگرانی برخی از هنرمندان از آینده تئاتر گفت: سال هاست که نگرانی هایی در خصوص امنیت تماشاگران و… هنرمندان به دلیل شرایط اطراف تئاتر شهر و خوشبختانه دوستانم در این مدت به من کمک کردند و تشویقم کردند.» این کار (تعریف حریم خصوصی) اتفاق خواهد افتاد. .

گزارش تصویری از محوطه تئاتر شهر

جمع بندی سینما ههکریت با ۲ خبر تلخ

اختتامیه هفدهمین جشنواره بین المللی سینمای واقعی در حالی برگزار شد که نام ناصر طهماسب (مجری) در میان نامزدها قرار داشت و وی به عنوان برگزیده معرفی شد و همزمان با اعلام نامش، خبر درگذشت وی، جمعیت را شوکه کرد. . مدیرعامل سازمان سینمایی در بخش پایانی این مراسم از بستری شدن کیانوش عیاری در بیمارستان خبر داد.

اعلام درگذشت ناصر طهماسب و تشییع وی بدون اطلاع رسانه ها و هنرمندان بازتاب های زیادی داشت.

در این مراسم خبر بیماری و بستری شدن کیانوش عیاری نیز اعلام شد. در روزهای بعد خبری از بازدید هنرمندان و رئیس سازمان سینمایی توسط این کارگردان منتشر شد.

نماهنگی از اختتامیه جشنواره سینما قکریت

ممنوعیت شورای رقابت فیدیبو

در پی شکایت طاقچه و کتابراه، شورای رقابت فیدیبو را از محدود کردن ناشران به هزینه آنها برای انعقاد قرارداد با سایر بسترها منع کرد. (ارتباط دادن)

تعیین رئیس دفتر حمایت از جانبازان و قربانیان شیمیایی

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی محسن زاغوری را به عنوان سرپرست دبیرخانه پیگیری حقوق جانبازان و جانبازان شیمیایی جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

چرا لوح های پرسپولیس به ایران نمی آیند؟

عبدالمجید ارفعی، محقق و کارشناس زبان‌های ایلامی و اکدی باستان در گزارشی که ایسنا منتشر کرده است، این پرسش را مطرح کرده است که چرا علی‌رغم مجوز وزارت خزانه‌داری آمریکا برای بازگرداندن تمامی کاشی‌های هخامنشی به ایران، برخی از آن‌ها همچنان در ایران باقی مانده است. وی گفت: این موسسه برخلاف توافق و تعهد، اسناد و مطالعات کامل کاشی‌های هخامنشی را به ایران ارائه نکرده است.

زمان و اولویت های ثبت نام حاج تماتو اعلام شد

معاون حج و زیارت سازمان حج و زیارت با اعلام اولویت های حج تمتع 1403 از آغاز ثبت نام در کاروان های حج از 24 دی ماه سال جاری خبر داد.

در روزهای بعد رئیس سازمان حج و زیارت درباره نحوه محاسبه سود ودیعه عمره و تفاوت قیمت آن با کل هزینه این سفر توضیحاتی ارائه کرد.

همچنین سازمان حج و زیارت قیمت اولیه حج 1402 را در مرحله پیش ثبت نام 120 میلیون تومان اعلام کرد که پس از کسر تمامی هزینه ها، این مبلغ از حداقل 109 میلیون تومان به حداکثر 139 میلیون تومان تعیین شد. (ارتباط دادن)

یادمان ناصر طهماسب و پاسخ به حملات

مراسم یادبود ناصر طهماسب در سومین روز درگذشت این هنرمند با حضور خانواده، بستگان و جمعی از اهالی دوبله و هنرمندان برگزار شد.

سید محمد هاشمی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم در واکنش به هجمه عده ای به این صداپیشه گفت: ناصر طهماسب هنرمند محبوبی بود که از ابتدای فعالیت و اجراهای خود همواره محبوب بوده است. هنرمند و هرگز در کارهای مخالف جنبش مردمی دخالت نکرد. این هجمه‌ها و هجمه‌ها مشخص است که آن‌ها به دنبال چه چیزی هستند و برخی از ارزش‌های هنری آنها هرگز نمی‌تواند کاهش یابد.

رابعه اسکی: کاهش وزن دغدغه تولید مستوران شده است!

کاهش وزن و چهره جدید رابعه اسکویی که این روزها او را با نقش طلا در فصل جدید سریال مستوران می بینیم، موضوع یکی از بحث های ایسنا بود.

اسکویی می گوید: شخصیت او در سریال از گریم های سنگین و لباس های مخصوص یک جادوگر تشکیل شده است که او را طلایی کرده است. یک جادوگر می تواند هر کاری انجام دهد، در واقع همه انسان ها در معرض زمان و پیری هستند، اما یک جادوگر نمی تواند تغییر کند و افسانه ها فرض می کنند که جادوگران در طول زمان جوان می مانند.

جایزه 400 میلیونی جلال را چه کسی گرفت؟

برندگان و مستحقان جایزه جلال آل احمد معرفی شدند و در بخش مستند، محمد رحمانی برای نوشتن «می شناسم: زندگی و روزگار وحید افراته، عضو مرکزی سازمان مجاهدین خلق خلق» انتخاب شد. و جایزه 400 میلیون تومانی را از آن خود کرد.

در بخش رمان و داستان بلند، دو اثر مشترک «بیروت» نوشته ابراهیم اکبری دیزگاه و «گامسوزی» نوشته اعظم عظیمی انتخاب شدند که هر کدام 200 میلیون تومان جایزه دریافت کردند.

گزارش تصویری از شانزدهمین دوره جایزه جلال آل احمد

عذرخواهی کمال تبریزی پس از سقوط رودینا

کمال تبریزی با انتقاد از پخش فصل دوم سریال «سرزمین مادری» بدون اصلاح ایرادات آن، توضیح داد: متأسفانه پس از اتمام فصل اول، فصل دوم آن با عجله و بدون اطلاع من توسط تلویزیون و تهیه کننده راه اندازی شد. ایراداتی که با ماهها ادامه دارد قبلا هم به آنها اشاره کردم اما هیچ اقدامی برای رفع ایرادات صورت نگرفت و حالا قصد دارند در مدت کوتاه باقی مانده تا حد امکان انجام دهند!

عکسی عجیب از ناصر ممدوح

در مراسم یادبود ناصر طهماسب فیلمی عجیب از خمیده شدن ناصر ممدوح پخش شد که بازتاب زیادی در رسانه ها داشت. یادداشت ایسنا درباره قامت خمیده ناصر ممدوح با تیتر «ناصر ممدوح عزیز، کیفت را روی دوش ما بگذار!» بخوانید + ویدیو.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)