«ققنوس» تا آخر هفته با جشنواره فجر همراه است

0
(0)
هفتمین روز سی‌و ششمین جشنواره فیلم فجر

ویژه برنامه «ققنوس» در شبکه چهار سیما که از ۱۳ بهمن به تحلیل فیلم‌ها و برگزاری جشنواره فیلم فجر پرداخته، تا پایان هفته، این جشنواره را از زوایای مختلف نقد و بررسی می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، «ققنوس» شب گذشته در بررسی فیلم‌های شرکت‌کننده در جشنواره امسال، به فیلم لاتاری ساخته محمد حسین مهدویان پرداخت.

«لاتاری» از جمله فیلم‌هایی بود که امسال در جشنواره فیلم فجر حرف‌ها و بحث‌های فراوانی را همراه خود کرد. «ققنوس» شب گذشته در بررسی فیلم‌های جشنواره فیلم فجر از بهروز افخمی دعوت کرد تا نظرش درباره جشنواره و داوری آثار بیان کند.

تهیه‌کننده این برنامه در بخشی از «ققنوس» سه‌شنبه شب نیز، گفت‌وگویی با مهدویان را پخش کرد.

مهدویان در بخشی از این گفت‌وگو در پاسخ به این پرسش که موضوع فیلم خود را تا چه اندازه سیاسی می‌داند؟ گفت: شاید عده‌ای فکر کنند که این فیلم نقبی به حوزه‌های سیاسی و امنیتی هم می‌زند اما به نظرم این موضوعات چنان در هم تنیده شده‌اند که نمی‌توان موضوعات اجتماعی را از فضای سیاسی پیرامونمان جدا کرد.
وی ضمن اشاره به علاقه مندی مخاطب به موضوعات اجتماعی پیرامونش اظهار کرد: جامعه ایران همواره درگیر موضوعات مختلف اجتماعی است و در این فیلم هم تلاشی نکردم که موضوعات را از هم تفکیک کنم و اصولا در جامعه ایران نمی توان این موضوعات را از هم جدا کرد.

این کارگردان با اشاره به علاقه‌مندی‌اش به موضوعات اجتماعی بیان کرد: ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که چالش‌های اجتماعی در آن دیده می‌شود و این موضوعات حتما بخشی از دغدغه‌های من است.

وی تاکید کرد: من به عنوان فیلمساز خود را موظف به دیدن این چالش‌ها و موضوعات می‌کنم و علاقه‌مند به تولید فیلمی هستم که دغدغه های خودم را در این حوزه نشان دهم.

ویژه‌برنامه «ققنوس» به تهیه‌کنندگی اکبرزاده نیاکی و سردبیری روح الله رجبی از ۱۳ بهمن، ویژه جشنواره فیلم فجر آغاز شد و تا پایان هفته هر شب ساعت ۲۰:۳۰، زنده از پردیس ملت روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

به گفته تهیه‌کننده این برنامه، ققنوس روز جمعه مبحث جشنواره فیلم فجر را پایان می‌دهد و به مناسبت اختتامیه جشنواره سینمایی «ققنوس» که در حوزه هنری برگزار می‌شود، جمعه و احتمالا شنبه آینده مبحث جشنواره ققنوس را بررسی خواهد کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)