فرمانده نیروی هوایی: قدرت دروغین رژیم صهیونیستی و آمریکا شکسته شده است

0
(0)

امیر حلبان یوسف قربانی امروز 29 آذرماه در اولین یادواره شهدای هوانیروز نیروی هوایی شمال غرب کشور که در تبریز برگزار شد، اظهار داشت: امروز یادواره شهدا در دنیایی است که مسلمان کشی و قیام است. بی رحمانه انجام می شود، مهم ترین جهاد برای تبیین و بهترین مؤلفه در برابر آن قیام است.

وی افزود: شهدای عالم با خدای متعال معامله سودمند و ارزشمندی کردند و عزیزترین امانت خود یعنی جان خود را با علم و معرفت در راه رضای خداوند تقدیم کردند.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت فرهنگ خوبی در جامعه ماست، ادامه داد: این فرهنگ باید زنده بماند و می توانیم از این اقیانوس گرانبها بهره ببریم.

قربانی با اشاره به هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: رزمندگان هشت سال با 80 کشور جهان بدون داشتن تجهیزات مدرن جنگیدند و حتی یک قطعه زمین به دشمن ندادند، زیرا با خود عهد بسته بودند. خدایا به سخنان بنیانگذار انقلاب اسلامی.

وی با بیان اینکه هوانیروز صفحه اول و آخر کتاب حراست مقدس است، ادامه داد: هوانیروز با بیش از 500 هزار پرواز عملیاتی با تیم فنی قوی و در تمامی ماموریت ها و عملیات ها به عنوان اوج همه حملات با حداقل تلفات به طور معجزه آسایی عمل می کند. موفقیت آمیز بود.

وی تصریح کرد: امروز در همه عرصه های کشور اگر مانع یا مشکلی ببیند هوانیروز بدون شک وارد میدان شده و به عنوان بازوی قدرتمند و بازدارنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد میدان می شود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تحریم های سخت غرب علیه کشور گفت: تحریم ها به ویژه در حوزه هوایی به گونه ای بود که هیچ قطعه ای در پایگاه هوایی پیدا نمی شد اما امروز توسط با دستور مقام معظم رهبری و حضور جوانان نخبه در کشور، شرکت قطعات نیروی هوایی راه اندازی شد و بیش از 800 نوع قطعه در تیراژ 800 هزار دستگاه تولید می شود.

وی با اشاره به عدم وابستگی جمهوری اسلامی به سایر کشورها گفت: در روزهایی که در فیلتر سوخت هواپیماهای خود شرکت می کردیم، امروز شاهد طراحی بالگرد ملی پس از ساخت هواپیمای نظامی هستیم.

وی با اشاره به دستاورد جدید هوانیروز گفت: دوربین دید در شب توسط هوانیروز ساخته شده است که به ما امکان می دهد هواپیمای خود را در تاریکی و در شرایط بد جوی هدف قرار دهیم که سازمان های جاسوسی را در حیرت فرو برده است.

شهردار تبریز با اشاره به برگزاری کنگره 10 هزار شهید آذربایجان شرقی گفت: فرهنگی که از دهه 50 با رهبری امام خمینی (ره) آغاز شد بر اساس فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ عاشورا بود و ادامه دهنده مسیر این فرهنگ توسط سرلشکر حاج قاسم سلیمانی در جنگ با داعش بار دیگر در عرصه بین الملل تعبیر و تفسیر شد که نشان می دهد فرهنگ ایثار و شهادت در کشور زنده است و به سایر کشورهای جهان سرایت می کند.

یعقوب هوشیار گفت: تشییع هفت میلیونی و با عظمت سردار دله پیامی جدی برای جهانیان داشت و آن پیام حضور مردم در جبهه های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد: شهرداری تبریز با تلاش شبانه روزی و خالصانه برای اعتلای فرهنگ ایثار در همه عرصه ها حضور دارد امروز تنها راه مقابله با جنگ دشمن با مردم کشور در عرصه های فرهنگی و اجتماعی است. ایجاد فضای امید و امید، اتحاد و همبستگی این است که امیدوارم همیشه با اتحاد از این جنگ بیرون بیاییم.

وی ادامه داد: کنگره 10 هزار شهید آذربایجان شرقی در تمامی سطوح اجتماعی برگزار شد که این امر به دلیل اتحاد و همبستگی مسئولان و مردم حائز اهمیت است.

ملت ایران پاسدار خون شهدا هستند

فرمانده پایگاه ششم هوانیروز تبریز با بیان اینکه ملت ایران همواره پاسدار خون شهدا هستند، گفت: امروز پرسنل هوانیروز آماده انجام هرگونه مأموریت داخلی و خارجی برای مقابله با حملات احتمالی دشمنان چه در منطقه هستند. در کشور و منطقه اگر دشمن جرات کند.» در منطقه طوفان به پا می کنند.

سرهنگ خلبان ستاد بهروز سلیمانی افزود: همه مردم ایران در یک کشتی هستند و سکان دار مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای است و هرکس در این میدان استاندار است، باید پرچم استان را از آنجا به اهتزاز درآورد. خیابان.” کوچه و ربع به ربع و در صورت لزوم زیر پرچم شهید شوند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی اظهار کرد: این انقلاب را به صاحب اصلی آن حضرت مهدی (عج) خواهیم رساند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)