عملیات طوفان اقصی نتیجه برنامه ریزی و تصمیم مقاومت فلسطین است

0
(0)

به گزارش ایسنا، سردار اسماعیل کاآنی شامگاه جمعه در مراسم بزرگداشت شهید حسین پورجعفری با بیان اینکه امروز مقاومت در کل منطقه ساختار مستقل و مناسب خود را دارد، اظهار کرد: گروه های مقاومت قدم به قدم رشد می کنند و امروز در حال رشد هستند. همه عناصر جبهه مقاومت در سطح هستند و خود منطقه صاحب تصمیم و تشخیص است.

کانی ادامه داد: در این مدت مقاومت فلسطین با برنامه و نقشه خود شروع به کار کرد و برای اولین بار در این مرحله به دلیل جنایات گسترده رژیم صهیونیستی علیه مردم مسلمان فلسطین، نقشه خود را ساخت. و گام به گام همه چیز خود را ساخته است. آنها این کار را با برنامه ریزی و برنامه ریزی انجام دادند و چه زیبا این کار را کردند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به سران رژیم صهیونیستی تاکید کرد: شما شهید رضی موسوی را به قتل می رسانید زیرا نتوانستید در میدان غزه چیزی به دست آورید و ایران جزو برنامه های شما نخواهد بود. رژیم صهیونیستی و آمریکا از ابتدای جنگ تاکنون چه دستاوردهایی داشته اند؟ هنر آنها فقط کشتن زنان و کودکان بی گناه است.

وی خطاب به آمریکایی ها گفت: اگر به رفتار غیرمنطقی خود در عراق ادامه دهید، مقاومت عراق ملاحظات خود را کنار گذاشته و پاسخ دیگری به شما خواهد داد.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)