ابدیت بهره مرکب دارد/ 160 میلیارد قرارداد مستلزم دروغ محض است

0
(0)


سرمربی سپاهان می گوید که عضو کمیته انضباطی منفعتی دارد و با اعلام رقمی که کاملا کذب است، روحیه بازیکنان سپاهان را به هم ریخته است.

به گزارش ایسنا، فدراسیون فوتبال یک روز قبل از دیدار سپاهان و گل گهر در اطلاعیه ای (چهارشنبه) مبنی بر اینکه سپاهان باید قرارداد پیام نظام، رضا شکاری، رضا اسدی، هادی محمدی، کاوه رضایی و احسان پهلوان را تغییر دهد. استفاده از آنها منوط به تغییر قرارداد آنها است.

پس از اعلام رای کمیته انضباطی، باشگاه سپاهان به این موضوع واکنش نشان داد و اعتراض خود را اعلام کرد. مورایش تهدید به استعفا کرد و هواداران سپاهان به شدت به این موضوع واکنش نشان دادند. پس از واکنش اعضای کمیته انضباطی به مشکل قرارداد بازیکنان باشگاه سپاهان، رضا فتاحی مدیر این تیم در گفت وگو با ایسنا واکنش نشان داد و به مشکلات چند روز اخیر واکنش نشان داد.

ما هیچ قانونی را زیر پا نگذاشته ایم

وی در این خصوص اظهار داشت: سپاهان با بازیکنانش در سیرجان حضور داشت و بازیکنان این تیم در حال تمرین بودند و مورایس بر اساس آنچه که داشت، زمانی که یک بار اعلام کردند نمی توانیم از 6 بازیکن خود استفاده کنیم، ترکیب خود را آماده کرد. معمولاً فرمانی که می دهند نفس کشیدن است. وقتی شورای اسلامی قانونی را تصویب می کند، برای اجرای آن نفس تازه می کند و زمان اجرای آن را اعلام می کند. مثلاً فرض کنید این حکم صادر شده است و باید ظرف ده روز قراردادها را تغییر دهید. البته باید بگویم که ما به این اصلاح معاهدات اعتراض داریم. ما هیچ قانونی را زیر پا نگذاشته ایم و طبق دستورالعمل کار کرده ایم.

فتاحی ادامه داد: قانون مالی فارپلی قوانین خاص خود را دارد. ما خودمان را با فوتبال کشورهای اروپایی مقایسه می کنیم. آیا قیمت فوتبال لالیگا بین تیم های رئال مادرید و گرانادا یکسان است؟ هزینه ها بر اساس درآمد است. مسئولان فوتبال ایران ما بدون در نظر گرفتن این موارد قانون سقف بودجه را وضع کردند. شاید برخی تیم های کم هزینه از این قانون راضی باشند اما می تواند به ضرر تیم هایی مانند پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور باشد. اگرچه آقای ساکت به این قانون اعتراض داشت، اما ما محدودیت بودجه را رعایت کردیم.

اصرار باشگاه های پایتخت بر تغییر قانون!

سرپرست تیم سپاهان درباره تفاوت قرارداد سال اول و دوم بازیکنان سپاهان بیان کرد: قراردادهای باشگاهی سپاهان بر اساس قوانین تنظیم و بسته و تحویل سازمان لیگ شد و پس از آن کارت بازی بازیکنان صادر شد. این آیین نامه افزایش 25 درصدی را برای قراردادهای یک ساله پیش بینی کرده است. هیچ اعلامی نکردند، قرار است قراردادهای دو ساله 25 درصد افزایش یابد. باشگاه سپاهان بر اساس این دستورالعمل قراردادها را تنظیم کرده بود. با گذشت سه روز از تعدیل قراردادها بر اساس فشار باشگاه های پایتخت، کمیته نظارت تغییر نظر داد و اعلام کرد که قراردادهای دو ساله باید در سال دوم 25 درصد همراه باشد. در ابتدا اینطور نبود.

وی ادامه داد: بعد از ثبت قراردادهای ما قانون را تغییر دادند. ببینید اگر کسی تخلفی کرده باشد، قاضی حکم می‌کند و بر اساس آن قانون تصمیم می‌گیرد، اما نمی‌تواند 24 ساعت بعد یک قانون جدید تصویب کند و بعد قانون جدید را صادر کند. باشگاه سپاهان تخلفی انجام نداده و بر اساس سقف بودجه قرارداد خود را به فدراسیون تحویل داده است. طبق اعلام رئیس کمیته استیناف، باشگاه سپاهان سقف را رعایت کرد. مشکل دیگر این قانون را ببینید. حالا با بازیکنانی که در سال های قبل قرارداد بسته بودیم، یعنی با تعهدات قبلی چه کنیم؟

ابدیت بهره مرکب دارد/ 160 میلیارد قرارداد مستلزم دروغ محض است

آیا به مورایس حق عصبانیت نمی دهید؟

فتاحی افزود: ببینید امسال چه زمانی تصمیمات کمیته انضباطی سپاهان صادر شد. ما نماینده ایران در آسیا بودیم و زمانی که برای بازی نیروی هوایی در عراق بودیم، اعضای محترم کمیته انضباطی دو ساعت بعد از خروج از جلسه رای را اعلام کردند. ببینید شب قبل از بازی در تیم چه می گذرد و چه احساسی دارند. مثلا برای حکم استقلال گفتند باید اطلاعات را تکمیل کنند و قبل از جلسه داربی رای ندادند. این چه عدالتی است؟ چون قرار بود دربی برگزار شود رای ندادند.

وی با بیان اینکه این تیم با 18 بازیکن به سیرکان رفت و سپس از استفاده از 6 بازیکن محروم شد، گفت: آیا به موریس حق قهر نمی دهید؟ او یکی از 40 مربی برتر جهان است. مورائیس در تیم های بزرگ دنیا کار کرده و به جای اینکه بتوانیم از تجربیات او استفاده کنیم، چنین شرایطی را برای او ایجاد می کنیم و او را از فوتبال بیرون می کنیم. مورایس هر روز از اتفاقات فوتبال ناراحت می شود.

داوران را مجبور نکنید در هتل تیم بمانند!

سرمربی سپاهان درباره اشتباهات داوری مقابل این تیم گفت: در دو دیدار قبلی ما سه بازیکن تیم ما به اشتباه اخراج شدند. از کمیته داوران می خواهم که داوران را در هتل تیم ها اسکان ندهند. آقای راکی ​​برای بازی گل گهر در هتل تیم ما حضور داشت و مدام می‌گفت من قانون را رعایت می‌کنم و عدالت را رعایت می‌کنم، اما می‌بینید که پنالتی 100 درصد ما را نگرفت و او به اشتباه یکی از بازیکنان ما را در کمین گرفت. با سپاهان این کار را نکن. مردم اصفهان از این مشکلات بسیار آشفته هستند.

رضا جاودانی به رنگ ها علاقه دارد

وی درباره صحبت های رضا جاودانی درباره قرارداد پیام الرشاد گفت: رضا جاودانی گفت به خاطر مشکلات اقتصادی مردم از تلویزیون رفتم اما آیا نمی داند پولی که به باشگاه سپاهان می دهند از مردم و زحمات فولاد مبارکه است. کارگران کارخانه؟ این 40 میلیارد جریمه باید از جیب این کارگران به حساب فدراسیون واریز شود. البته، ما می دانیم که او رنگ ها را دوست دارد! آقای جاودانی الان قاضی است. پیام 48 ساعت وقت دارد، روی اعصابش خورده و قراردادش را برایم آورد و می گوید 160 میلیارد تومان این قرارداد کجاست! لطفا به مردم دروغ نگویید

ابدیت بهره مرکب دارد/ 160 میلیارد قرارداد مستلزم دروغ محض است

رقم اعلام شده قرارداد کذب محض است

فتاحی افزود: این رقم اعلام شده برای قرارداد مورد نیاز کذب محض است. تاکید می کنم که این یک دروغ محض است. الان 48 ساعت است که روحیه بازیکنان ما شکسته است. مردم و بازیکنان نباید به خاطر علایق رنگی شان توهین شوند. جاودانی البته در پایان مصاحبه اش حرف هایش را تصحیح کرد اما در همان اصلاح اشتباه کرد. انتظار دارم فدراسیون فوتبال با جاودانی قاطعانه برخورد کند. چرا با اعضای کمیته انضباطی در برنامه دیگری مصاحبه می شود اما در تلویزیون ملی مصاحبه نمی شود؟ این سوالات در ذهن مردم ایجاد می شود.

آیا ما هم مانند سایر باشگاه ها غیرقانونی فعالیت می کنیم؟

سرمربی سپاهان همچنین تصریح کرد: به دنبال رفع مشکل قرارداد بازیکنان هستیم. اگر می خواستیم کار غیرقانونی انجام دهیم، مثل سایر باشگاه ها انجام می دادیم و امشب قراردادها عوض می شد. این دروغ ها آنقدر گسترش پیدا کرد که دروازه بان پرسپولیس به قراردادش فحش داد. چه کسی معتقد است متاسفانه ما طرفداران ثروتمند نداریم. باشگاه ما حسابرس مالی دارد و کارخانه فولاد مبارکه همه شرکت های مرتبط با کارخانه را حسابرسی می کند.

چه کسی باور می کند که استقلال تخلف نکرده است؟

وی در پایان درباره تبرئه کمیته انضباطی در خصوص استقلال گفت: چه کسی معتقد است که استقلال تخلفی نکرده و قرارداد این بازیکن 160 میلیون تومان است؟ ببین الان یه کارگر ایرانی درستکار با سالها تجربه و شرایط اولیه حداقل 200 میلیون میگیره. لطفا با احساسات مردم بازی نکنید و دروغ نگویید. حکم برائت چگونه صادر شد؟

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)