شیاطین سرخ امیدوارند در شب بازگشت توپچی ها به صدر جدول برسند

0
(0)


دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی رئال مادرید، آرسنال، منچستریونایتد و ناپولی ادامه یافت.

به گزارش ایسنا، شب اول دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در چهار گروه پیگیری شد که در مهمترین دیدارها رئال مادرید، آرسنال، منچستریونایتد و ناپولی به برتری رقبای خود رسیدند.

گروه A:

منچستریونایتد در شبی عجیب با درخشش بازیکنان کمتر محبوب خود در چشمان هواداران، یک برد حیاتی به دست آورد. کپنهاگ بازی نزدیکی نداشت و چون بازی با تک گل مگوایر به پایان رسید، دانمارکی ها صاحب یک پنالتی شدند که اونانا آن را به زیبایی مهار کرد تا سه امتیاز حساس را برای تیمش حفظ کند.

باواریایی ها پیش از این دیدار موفق شدند گالاتاسرای را شکست دهند و با 9 امتیاز صدرنشین جدول باشند. گالاتاسرای با 4 و یونایتد با سه امتیاز به دنبال آن هستند.

گروه B:

در آن گروه لنز فرانسه مقابل آیندهوون هلند به تساوی 1-1 رسید و آرسنال در یک نبرد سخت و نفس گیر با درخشش مارتینلی و ژسوس موفق شد 2-1 سویا را شکست دهد و به صدر جدول بازگردد.

در این گروه پس از آرسنال با شش امتیاز، لنس با پنج امتیاز و سویا و آیندهوون هر کدام با دو امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

گروه C:

رئال مادرید با گل های رودریگو و بلینگهام در خانه براگا 2-1 پیروز شد. وینیسیوس هر دو گل مادریدی ها را در آن بازی به ثمر رساند.

در دیگر دیدار ناپولی در خانه یونیون برلین با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید و این امر به روزهای سیاه تیم آلمان ادامه داد.

در این گروه رئال مادرید با 9 امتیاز صدرنشین است و در صورت کسب یک امتیاز از سه بازی بعدی خود، صعود خود به دور حذفی را قطعی خواهد کرد. ناپولی با شش امتیاز از مادرید عقب افتاده است.

گروه D:

اینتر در اولین دیدار این گروه موفق شد با نتیجه 2-1 سالزبورگ را شکست دهد و دقایقی پیش در یک پیچ غیرمنتظره سوسیه داد موفق شد بنفیکا را در پرتغال از پیش رو بردارد و با اینتر در صدر جدول قرار گیرد. .

بنفیکا اگرچه در لیگ پرتغال وضعیت خوبی دارد اما با سه باخت متوالی در آستانه حذف از لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)