شک نکنید پرسپولیس الدحیل را برد

0
(0)


پیشکسوت پرسپولیس درباره دیدار سرنوشت ساز این تیم مقابل الدیل گفت: پرسپولیس بدون شک برنده این دیدار است و با برتری مقابل الدیل پیش خواهد رفت.

حسن شیرمحمدی در گفت وگو با ایسنا، با ارزیابی عملکرد تیم پرسپولیس مقابل نصر در بازی برگشت، اظهار کرد: پرسپولیس در بازی برگشت مقابل نصر بازی خوبی انجام داد اما بازیکنان کمی ترسو بازی کردند و همین باعث شد گل نزنند. گل های زیاد به خصوص بعد از اخراج بازیکن نصر شرایط خوبی برای پرسپولیس ایجاد شد تا با عملکرد بهتری زمین نصر را ترک کند اما بازیکنان جسارت چندانی برای زدن گل های بیشتر نداشتند.

وی درباره دیدار روز سه شنبه پرسپولیس مقابل الدیل گفت: بدون شک پرسپولیس برنده این دیدار است و با برتری مقابل الدیل پیش خواهد رفت. الان هستند، امیدوارم بازیکنان در بازی با الدیل شجاعت و روحیه جنگندگی لازم را داشته باشند تا بزدلانه بازی نکنند و امتیاز لازم را کسب کنند.

به امید رفع مشکل گل های پرسپولیس

شیرمحمدی تصریح کرد: پرسپولیس هر نقطه ضعفی داشته باشد الان وقت انتقاد از این تیم نیست و شایستگی لازم برای حرکت رو به جلو را دارند. البته گلزنی هم مشکل دارد و امیدوارم یحیی گل محمدی تا روز بازی با الدیل روی این موضوع با تیم کار کند تا در آن روز بهترین عملکرد را داشته باشند.

این پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: یکی از ضعف های اصلی پرسپولیس در خط هافبک این است که هافبک های کناری باید تک به تک درست بازی کنند و برای مهاجم موقعیت ایجاد کنند و از موقعیت ها به خوبی استفاده نکنند. امیدوارم در بازی با الدیل این مشکل حل شود و بازیکنان بیشترین گل را بزنند.

شیرمحمدی درباره شناخت تیم پرسپولیس نسبت به الدحیل افزود: پرسپولیس چندین بار الدحیل را شکست داده است و بازیکنان این تیم مانند تیم ما خلاقیت لازم را ندارند بازیکنان ما از نظر خیلی بهتر از تیم الدحیل هستند. هوش، خلاقیت و تکنیک فردی تیم خط دفاعی خوبی ندارد، امیدوارم پرسپولیس از این ضعف الدیل استفاده کند و بهترین نتیجه را برای خودش رقم بزند.

وی افزود: همه ما از یک خانواده هستیم و اگر پیشکسوتی از تیم محبوبش انتقاد می کند باید سازنده باشد.من به شخصه در شرایط فعلی با انتقاد موافق نیستم و همه باید از پرسپولیس حمایت کنند و به پرسپولیس روحیه و انگیزه بدهند. بازیکنان، به خصوص برای جوانان.

جانباز باید انتقاد سازنده داشته باشد

شیرمحمدی در پایان گفت: پیشکسوتان باید انتقاد سازنده ای از پرسپولیس داشته باشند تا خدای ناکرده به جای تمرکز روی بازی وارد مسائل حاشیه ای نشوند. پیشکسوتان باید با این تیم مهربان تر باشند و با تزریق روحیه شرایط را فراهم کنند تا با سربلندی از این میدان سخت خارج شوند.
انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)