شمسایی: از استقبال مردم لار خرسند شدیم/ کمبودی نداریم

0
(0)


سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درباره بازی دوستانه با روسیه گفت: برای موفقیت و آمادگی در دیدارهای رسمی به مصاف یکی از بهترین تیم ها خواهیم رفت.

به گزارش ایسنا، وحید شمسایی در نشست خبری پیش از بازی های دوستانه تیم های ملی فوتسال ایران و روسیه اظهار کرد: روزی که پیشنهاد شد بازی های دوستانه تیم های ملی ایران و روسیه در لار برگزار شود که به دلیل سفر استانی هیئت دولت فقط از ایراداتی شنیده بودم اما خوشحالم از لحظه ای که به لار آمدیم آنقدر محبت صمیمانه و خوب مردم شهرستان لار دیدیم که تعجب می کنم چرا اینجا نمی آییم دو بار که برای ماه رمضان جام دعوت شدیم؟ ما از پذیرایی از آنها خوشحال شدیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران ادامه داد: خرسندیم که خیل عظیمی از ورزش دوستان به عشق کشورشان در کمتر از یک ساعت بلیت مسابقه را خریداری می کنند. ما باید به آنها سر بزنیم و نتیجه گیری کنیم.

وی درباره آخرین وضعیت زمین ورزشگاه شهرستان لاهر تاکید کرد: سطح اینجا بسیار خوب است و تنها بدی آن این است که چون فوتبال در آنجا بازی می شود باعث گیرکردن سطح می شود. وقتی دروازه را دیدم گفتم دروازه استاندارد نیست اما متوجه شدم که دروازه کوتاه و استاندارد شده است.

وی در خصوص آخرین لیست تیم ملی فوتسال ایران گفت: با توجه به شرایط تیم با 16 بازیکن آمدیم و از آنها استفاده می کنیم. لژیونرهایی مثل حسین طیبی و مسلم اولاداق آباد را به دلیل مصدومیت نداریم. مهدی اسدچی و امیرحسین داوودی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. این بخشی از ورزش است و ما آن را نمی پذیریم. بقیه در تیم هستند و می دانند چه پیراهنی می پوشند.

شمسایی درباره بازی دوستانه با روسیه گفت: خیلی وقت است که از آنها بازی ندیده ایم. ساختار پایه این تیم را در بازی دوستانه قبلی با ویتنام دیدیم. ما با افراد باتجربه برای جوان هایی که همدیگر را ندیده اند آماده می شویم. بعد از مسابقات برزیل با سبک و سیاق فوتسال فیزیکی روسیه بازی خواهیم کرد. صرف نظر از نتیجه که دوستانه است، امیدواریم مخاطبان سرگرم شوند.

شمسایی در خصوص جوانان در تیم ملی ایران گفت: اصغر حسن زاده از همان جوانان فوتسال ایران آمد و افتخارات زیادی کسب کرد. من هم مجبور شدم اسم و سنم را عوض کنم. هدف من این بود که به 26 سالگی برسم. فکر می کنم اگر در آسیا اتفاقی نیفتد، سه یا چهار بازیکن زیر 24 سال و چند بازیکن زیر 26 سال خواهیم داشت. 55 تا 65 درصد به دنبال بازیکنان جوان هستیم تا آینده فوتسال را تضمین کنیم.

شمسایی ادامه داد: ما به دلیل ایرانی بودن جزئی از لارستان و هر شهر دیگری در ایران هستیم. مطمئناً هر کمکی از من و اعضای تیم به ما کمک می کند تا فوتبال را بهتر کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فوتسال همواره یکی از افتخارات فدراسیون فوتبال بوده است. او همیشه مدال و جوایز داشت. از وزارت ورزش و فدراسیون می‌خواهیم در فاصله زمانی کوتاه تا جام ملت‌ها و جام جهانی به کمک‌های مستمر ادامه دهند تا بتوانیم در بهترین شرایط ممکن برای مسابقات آماده شویم.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)