شاهچراگی: جایگاه وزارت کشور این است که همه اقشار و گروه ها را ببیند

0
(0)

به گزارش ایسنا، سید محمدتقی شاهچراغی روز شنبه – 2 دی ماه 1402 – در همایش روابط عمومی استانداری ها و سازمان های تابعه وزارت کشور گفت: رسانه مرکز ثقل همپوشانی ها برای کار مردم است. روابط و اطلاعات روابط عمومی باید در حوزه سفیران داخلی و ظرفیت آنها و ایجاد ظرفیت های جدید احتمالی که در آینده دیده می شود فعال باشد.

وی با اشاره به کارکرد روابط عمومی در استان ها تصریح کرد: آنچه در حوزه روابط عمومی باید مورد توجه قرار گیرد این است که شاهد تداوم جلسات با مردم در استان ها به صورت منطقی و تلاش برای ایجاد امید در یک مسیر باشیم. راه شایسته همه دولت ها خدمات داده اند و بنابراین نمی توان گفت که همه دولت های قبلی هیچ کاری نکرده اند و فقط ما داریم کار می کنیم. این داستان ها ظلم به نظام است.

وی ادامه داد: روابط عمومی ها باید جداول تهیه کنند و به مردم بگویند که در دو سال اخیر چه تعداد خدمات اعم از گاز و برق و … انجام شده و آیا کاری بوده که انجام نشده است. در جایی انجام شده است، دلیل باید به وضوح بیان شود. ما مسائل معیشتی و اقتصادی داریم و روابط عمومی می تواند در تبیین آن برای مردم کمک کند.

رئیس ستاد انتخابات در کشور تاکید کرد: اگر قرار است در انتخابات شرکت کنیم، جایگاه وزارت کشور این است که همه اقشار و گروه ها را ببینند. در عین حال باید گفت مردم مخاطب و میدان اصلی هستند; روابط عمومی نباید وارد مسائل تصور عمومی شود و بگوید یکی خوب است و دیگری بد. البته بیان سؤالات کلی و کلی یا نگرانی های امنیتی خاص بحث دیگری است.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)