سنگینی شوک انحلال باشگاه اورتا ساری بر بسکتبال مازندران

0
(0)


ایسنا/مازندران باشگاه اورتا ساری یکی از دو تیم مازندرانی به همراه کاله در لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور در اقدامی غیرقابل پیش بینی و تکان دهنده خواستار انحلال شد.

مدیران باشگاه اورتا ساری روز یکشنبه نامه انحلال این باشگاه را به رئیس فدراسیون بسکتبال ارسال کردند.

باشگاه اورتا ساری دلیل انصراف خود از حضور در لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور را به دلیل کمبود منابع مالی مورد انتظار با توجه به شرایط اقتصادی فعلی کشور اعلام کرد و افزود: این شرکت قادر به پرداخت مبلغ جاری نیست. هزینه های این تیم و به این ترتیب درخواست انحلال تیم اورتا دارد.

تیم ساری اورتای اولین حضور خود در لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور را تجربه می کند.

این تیم تا هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور در 15 بازی مقابل حریفان انجام داده و با 8 برد و 7 باخت با 23 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی این رقابت ها قرار دارد.

سنگینی شوک انحلال باشگاه اورتا ساری بر بسکتبال مازندران

یکی دیگر از مشکلاتی که تیم آوارتا در این فصل با آن مواجه است کمبود سالن ورزشی سیدرسول حسینی در شهر ساری مرکز مازندران است که با توجه به شروع بازسازی سالن قبل از شروع مسابقات لیگ برتر و تاخیر انجام شده است. در پایان تمرین شما در شهر بابل هستید و آمل میزبان حریفان خود در شهرستان است!

خبر انحلال تیم اورتا ساری در حالی اعلام شد که طبق برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون بسکتبال، این تیم روز سه شنبه سوم بخمن در دیداری خانگی در آمل میزبان مس رفسنجان خواهد بود.

تیم های کاله و اورتا ساری دو نماینده مازندران در مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور هستند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)