سارق حرفه ای به 11 فقره سرقت اعتراف کرد

0
(0)

سارق حرفه ای به 11 فقره سرقت اعتراف کرد  سارق حرفه ای به 11 فقره سرقت اعتراف کرد

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری برنا، این مقام انتظامی عنوان داشت: فرد مذکور به محض دیدن خودروی ماموران موقعیت خود را رها کرده و سعی کرد به سرعت از محل دور و با استفاده از تاریکی شب متواری شود اما سرعت عمل ماموران در تعقیب و گریز این امکان را به وی نداد و در نهایت چند متر آنطرف تر دستگیر و به محل بازگردانده شد.
وی افزود: با حضور در محل و بررسی های اولیه مشخص شد که این فرد سارق است و به تازگی از زندان آزاد شده و چون پولی برای گذران زندگی ندارد اقدام به سرقت کرده است.
رئیس کلانتری 158 اظهار داشت: در ادامه مالک خودرو که منزلش در همان نزدیکی بود شناسایی شده و به همراه سارق به کلانتری منتقل شد و با ارایه شکایت از سارق پرونده برای بازجویی به ماموران متخصص سپرده شد.
سرهنگ موسوی پور، تصریح کرد: متهم در بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف و در ادامه به 11 فقره سرقت لوازم داخلی خودرو طی چند روز گذشته در محدوده های جنوب تهران اقرار کرد.
این مقام انتظامی در پایان، بیان داشت: با اعتراف متهم، پرونده تکمیل و به همراه اموال مکشوفه همراهش، از جمله دو ضبط مسروقه به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

لینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)