گواردیولا به کنایه نویل جواب داد

0
(0)

گواردیولا به کنایه نویل جواب داد

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی پاسخ کنایه مجری معروف شبکه اسکای اسپورت انگلیس درباره بازی تیم او برابر برنلی را داد.

گری نویل و پپ گواردیولا

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیش از بازی روز گذشته (شنبه) تیم فوتبال منچسترسیتی در خانه برنلی که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، گری نویل، مفسر شبکه اسکای اسپورت تصمیم پپ گواردیولا برای قرار دادن تنها 6 بازیکن تعویضی در لیست 18 نفره تیمش (به جای 7 بازیکن) به خاطر نداشتن مهره را زیر سؤال برد و آن را یک «لطیفه» دانست. گواردیولا اما پس از مطلع شدن از اظهارنظر کاپیتان سابق منچستریونایتد به او پاسخ داد.

سرمربی اسپانیایی آبی‌پوشان شهر منچستر که برای این بازی نمی‌توانست روی بازیکنان مصدومی مانند داوید سیلوا، بنیامین مندی، فابیان دلف، جان استونز، گابریل ژسوس، لروی سانه و فیل فودن حساب کند، گفت: ما بازیکن دیگری نداشتیم که بخواهیم آن را در لیست قرار دهیم. من دوست داشتم که 18 بازیکن می‌داشتم اما سایر بازیکنانم مصدوم هستند. می‌توانستم یکی از بازیکنان تیم دوم باشگاه را فرا بخوانم اما آنها روز جمعه بازی کرده بودند، ضمن اینکه هیچ کدام از آنها برای رفتن به میدان بیشتر از یحیی توره یا اولکساندر زینچنکو شانس نداشتند و به همین دلیل من تصمیم گرفتم که هیچ کدام از آنها را با خودمان نیاوریم.

نویل پیش از بازی معتقد بود که گواردیولا باید لیست 18 نفره تیمش را با یک بازیکن جوان پر می‌کرد. او گفت: به نظر من این تصمیم گواردیولا واقعاً یک لطیفه بود. وقتی شما یک تیم ذخیره متشکل از بازیکنان جوان دارید باید به سرمربی آن تیم زنگ بزنید و از او بپرسید که کدامیک از بازیکنانش بیشتر از بقیه لیاقت بازی در تیم اصلی را دارند؟

نویل این ادعا را در حالی مطرح کرد که دو تن از 6 بازیکن نیمکت‌نشین سیتی، براهیم دیاس 18 ساله که به جای رحیم استرلیگ به میدان رفت و توسین آدارابیویوی 20 ساله، جزو بازیکنان جوان باشگاه بودند.

انتهای پیام/

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)