ساخت سوله‌های مدیریت بحران توسط معاونت فنی شهرداری

0
(0)
علی اعطا عضو شورای شهر پنجم تهران

با رای اعضای شورای شهرتهران، ساخت سوله‌های مدیریت بحران به معاونت فنی و عمرانی شهرداری محول شد.

به گزارش ایسنا، علی اعطا عصر امروز در جلسه عصرگاهی شورای شهر با بیان اینکه متاسفانه سالهاست که ساخت سوله‌های مدیریت بحران به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران سپرده شده است، گفت: یک کار عمرانی به سازمانی واگذار شده که اساسا نه نیروی انسانی لازم، نه تجهیزات لازم و نه شرح وظایف و ماموریت‌هایش این است.

وی با بیان اینکه سازمان پیشگیری و مدیریت بحران اهداف مشخصی دارد اما با خلط مبحث ساخت سوله‌های بحران به آن سپرده شده است، گفت: هدف از شکل گیری سازمان مدیریت بحران پیگیری و پشتیبانی بحران‌های تهران است و اساسا در فعالیت این سازمان ساخت و ساز و عملیات‌های عمرانی پیش بینی نشده است.

اعطا با بیان اینکه از سوی دیگر انجام کلیه پروژه‌های فنی و عمرانی شهر طراحی و احداث آن بر عهده معاونت فنی و عمرانی گذاشته شده است، افزود: در همین راستا پیشنهاد می شود احداث و تکمیل پایگاه‌های پشتیبانی و سوله‌های مدیریت بحران مناطق 22 گانه از سازمان پیشگیری و مدیریت بحران گرفته و به معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران داده شود.

به گزارش ایسنا، اکثریت اعضای شورای شهر تهران به تغییر مجری احداث و تکمیل پایگاه‌های پشتیبانی و سوله‌های مدیریت بحران مناطق 22 گانه تهران رای مثبت دادند و بر این اساس از این پس معاونت فنی و عمرانی می‌بایست سوله‌های مدیریت بحران را بسازد.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)