رحمتی: فقط به زمان نیاز داریم/ پرسپولیس یک شانس گل داشت

0
(0)


سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک می‌گوید تیمش با گذشت زمان بهتر عمل خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال آلومینیوم اراک در جریان هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز (جمعه) در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف پرسپولیس رفت و که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر پرسپولیس همراه بود.

مهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در نشست خبری بعد از این دیدار اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که چنین بازیکنانی دارم. تیم خوب و یکدستی را داریم. درست است نتیجه بخشی از فوتبال است اما با این تیم جوان که میانگین سنی کمی دارد، پیش می‌رویم. امروز پرسپولیس را تحت فشار گذاشتیم. این تیم پنج دوره قهرمان شده است. آن‌ها در طول نیمه دوم بارها وقفه ایجاد کردند و بازیکنان درون زمین و کنار خط بازی را نگه داشتند. به غیر از یک فرصت پرسپولیس شانس گل دیگر نداشت. اگر انصاف در بازی رعایت می‌شد باید بازی مساوی می‌شد یا ما می‌بردیم.

وی افزود: بازیکنان من باید بدانند برای بزرگ شدن باید روح بزرگی داشته باشند. در نیمه اول بازیکنان ما تحت تاثیر اسم پرسپولیس بودند اما هرچه گذشت بهتر شدیم. در ۲۵ دقیقه اول پرسپولیس مالکیت توپ داشت  اما در ادامه مالکیت توپ را هم گرفتیم. تیم من نیاز به زمان دارد و به آینده خوشبین هستم.

او درباره حضور تماشاگران درحالی که بازی بدون تماشاگر بود هم گفت: فوتبال با تماشاگر لذت دارد و باید آخرین جریمه محروم کردن تماشاگر باشد. بعد از حضور آلومینیوم در لیگ برتر اولین بازی برابر نساجی با تماشاگر بود و می‌شد با ما ملایم‌تر رفتار کنند.

رحمتی در ادامه گفت: دیدگاه ما این است که از ابتدای فصل تیم را جوان کنیم. ما نیاز داریم که زمان بگذرد. در پیش فصل ۱۱ بازی دوستانه انجام دادیم که هماهنگ شویم. در حال حاضر فقط به زمان نیاز داریم و بازی به بازی بهتر می‌شویم. اگر جوانی بازیکنان ما شرایط بازی را تحت تاثیر قرار نمی‌داد می‌توانستیم برنده بازی بشویم.

او همچنین درباره حسن پورحمیدی هم گفت: او یکی از بهترین دروازه‌بانان ایران است و با توجه به شرایط تمرینی، او به  شرایط خوبش برمی‌گردد. او جوان است و نیاز به زمان دارد.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)