دشمن در جنگ ترکیبی سال گذشته سیلی محکمی خورد

0
(0)

احمد وحیدی 13 آبان در یادواره 2800 شهید شهرستان اراک اظهار داشت: 2800 شهید ما را به میهمانی بزرگ شهدا فراخواندند و در واقع ما مهمان شهدا هستیم، زمین و زمان متعلق به ارواح مطهر شهداست. شهدایی که رفتند و به حق پیوستند.

وی افزود: راه شهدا، راه بدون ترس و خوف، راه رسیدن و پیوند با حق و مسیر پیمودن راه های ناپیوسته و به ثمر رسیدن برای کسانی است که باید این سفر را طی کنند، لذا اجتماع شهدا اجتماع تذکر و رسیدن و گریز هستند و شهدا برای ما هویت سازند.

وزیر کشور با بیان اینکه هویت شهر اراک را شهدای این شهر ساخته اند، گفت: این هویت را انقلاب به ما داد، امروز هویت انقلابی ما که بخش مهمی از هویت واقعی مردم است. مردم سرزمین ما و امت اسلامی، با شهدا و ملت ساخته می شود و جامعه ای که هویتش بر اساس هویت شهدا باشد، جامعه ایثارگر می شود.

واحدی با بیان اینکه جامعه ایثارگران جامعه نمونه است، ادامه داد: شهدا ما را صدا می زنند تا دوباره این هویت را به ما یادآوری کنند. جامعه ایثارگران جامعه ای است که ترسی در آن نیست و با رسیدن به عالی ترین معارف توحیدی می تواند هر لحظه از این دریا پیشروی کند و درهایی را بگشاید و هیچ نیرویی نمی تواند آن را به زانو در آورد. نقطه شکست ناپذیری به برکت شهدایش.

وی خاطرنشان کرد: امروز جامعه فلسطین و غزه با هویت شهدای خود مقاومت می کند.

وزیر کشور تاکید کرد: این جامعه با حضور امام عصر(عج) به اوج خود می رسد، البته این سوال باید مطرح شود.

وی خاطرنشان کرد: در این 44 سال دشمنان با تمام توان به انقلاب اسلامی حمله کردند و ناامید شدند و ما در این انقلاب پیروز شدیم. در جنگ 8 ساله خیلی به ما فشار آوردند اما پیروزی نصیب ملت ایران شد. تروریست ها در خیابان ها محاکمه سختی کردند، اما جامعه ما از این وحشت جان سالم به در برد و تروریست ها هرگز به آنچه می خواستند نرسیدند.

وحیدی ادامه داد: اگر دشمن سال گذشته جنگ ترکیبی را علیه ملت ایران شروع کرد اما در نهایت سیلی خورد و جامعه ما بیدارتر و پایدارتر و در افق بالاتر به کار خود ادامه داد.دشمن در هر مرحله شکست خورده است. .

وزیر کشور تاکید کرد: آمریکا و غرب با تمام قدرت شیطانی خود برای نابودی حزب الله ایستادند، اما حزب الله قوی تر ماند و استکبار شکست خورد و عقب نشینی کرد. در حال سقوط هستند اما از ترس می لرزند و در آینده خواهیم دید که ملت فلسطین پیشرفت خواهد کرد و دشمن صهیونیستی و مستکبر عقب نشینی خواهد کرد.

وی افزود: امروز روز دیگری برای برافراشتن پرچم امت اسلامی است تا همه بدانند اسلام عزیز ماندگار است و رمز این پیروزی شهادت و شهادت طلبی است. این مبارزه نیازمند افراد فداکار است.

سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی نیز گفت: استان مرکزی به بیش از 75 هزار رزمنده می بالد در حالی که 650 هزار نفر بیشتر نبود.

وی افزود: در هر گوشه از تاریخ انقلاب اسلامی فرزندان این آب و خاک برای جامعه اسلامی افتخارآفرینی کرده اند. هر کدام از شهدا نمادی درخشان و شخصیتی منحصر به فرد هستند که می توان ساعت ها درباره آن صحبت کرد. “

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)