خلاصه مهم ترین اخبار مجلس در 19 آذر; بررسی همکاری با روسیه در زمینه امنیت اطلاعات / اختصاصی «مدرسخ»

0
(0)


به گزارش ایسنا، این نشست به صورت عمومی مجلس به ریاست عبدالرضا مصری تشکیل شد و گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره پیش نویس موافقتنامه همکاری در حوزه امنیت اطلاعات بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری اسلامی ایران را بررسی کرد. فدراسیون روسیه، گزارش کمیته ساخت و ساز در مورد طرح اضطراری دوجانبه برای کنترل و سازماندهی اجاره املاک مسکونی (بازیابی شده توسط شورای نگهبان) و … در دستور کار نمایندگان قرار گرفت.

وتوی آمریکا بر قطعنامه آتش بس بشردوستانه در غزه موضوع سخنان تعدادی از نمایندگان در این نشست بود.

رئیس فراکسیون مستقلین وی ضمن محکومیت این اقدام گفت: نسل کنونی حاکم بر جهان برای همیشه شرمنده تاریخ به دلیل اقدامات ناکافی خود برای جلوگیری از ادامه جنایات رژیم صهیونیستی و نسل کشی فلسطینیان و کشتار زنان و کودکان مظلوم در این کشور خواهد بود. غزه.”

در یادداشت دیگری نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه وتوی این معاهده که می‌توانست جلوی برخی از کشتار کودکان غزه را بگیرد، نشان از وحشیگری آمریکا در قبال کشورهای دیگر است و افزود: مردم آزاده جهان باید بدانند که آمریکا در هر جایی به دنبال بهره‌برداری و سوء استفاده از منابع بوده است. گام برداشتن. اکنون آنها منافع اسرائیل را بر منافع بشر ترجیح داده اند و لعنت بر آنها باد.

یکی از اعضای کمیسیون و شوراهای امور داخلی کشور وی همچنین خواستار تشکیل جلسه غیرعلنی در شورای اسلامی با حضور وزیر امور خارجه و سازمان امنیت و اطلاعات برای بررسی وضعیت مردم غزه و فلسطین شد.

رؤسای مجلس

فلاحی: وتوی آمریکا بر قطعنامه آتش بس مایه شرمساری بشریت است

تعداد: ماهیت کودک کشی رژیم صهیونیستی به طور کامل افشا شده است

جلال زاده: طوفان الاقصی در روابط بین الملل طوفانی ایجاد کرد

پیمان فر: قوه قضائیه نباید به موضوع آلودگی هوا رسیدگی کند

دشتی اردکانی خواستار حل مشکل آب شهرستان اردکان شد

***

در ادامه جلسه علنی امروز نمایندگان کمیسیون شهروندان از طرح دو موفق کنترل و ساماندهی گزارش می دهند. اجاره املاک مسکونی (از شورای نگهبان برگشته) و این طرح را مورد بازنگری قرار داده است.

نمایندگان همچنین گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره پیش نویس موافقتنامه همکاری در حوزه امنیت اطلاعات دولت جمهوری اسلامی ایران را ارائه کردند. ایران و دولت فدراسیون روسیه کلیات و جزییات این لایحه بررسی و در نهایت به تصویب رسید.

اظهارات حامیان و مخالفان توافقنامه همکاری امنیت اطلاعات ایران و روسیه

مخالفان تصویب قرارداد همکاری امنیت اطلاعات ایران و روسیه تاکید کردند که اطلاعات کشور جایگاه مهمی دارد و نباید این اطلاعات در اختیار روسیه قرار گیرد. حامیان این قرارداد همچنین تاکید کردند که تصویب آن می تواند به توسعه روابط اجتماعی و اقتصادی بین دو کشور منجر شود و ما را در برابر تهدیدات سایبری محافظت کند.

خلاصه مهم ترین اخبار مجلس در 19 آذر;  مطالعه همکاری با روسیه در زمینه امنیت اطلاعات/انحصاری برای

گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد ارجاع اختلافات یک شرکت سهامی بیمه ایران و دولت پادشاهی بحرین داوری در جلسه علنی امروز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نمایندگان با کلیات و مشخصات لایحه ارجاع اختلاف شرکت سهامی بیمه ایران و دولت پادشاهی بحرین به داوری موافقت کردند.

در بررسی این لایحه، رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی گفت: در سال های اخیر در مسائل مختلف بانکی و بیمه ای با بحرین اختلافاتی داشته ایم. به نظر می رسد مشکلات ما با دولت بحرین در زمینه بیمه و مسائل بانکی قابل حل نیست.

محمدرضا پورابراهیمی توضیح داد: بر اساس این لایحه به دولت این اختیار را می دهیم که اجازه اجرای ماده (11) موافقتنامه حمایت متقابل و تشویق سرمایه گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت بحرین را بدهد. این توانایی برای تامین منافع ملی است. در این زمینه، دولت مصمم است که موضوع را از منظر کارشناسی بررسی کند.

خلاصه مهم ترین اخبار مجلس در 19 آذر;  مطالعه همکاری با روسیه در زمینه امنیت اطلاعات/انحصاری برای

نمایندگان دومین گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری درباره طرح اصلاح موادی از قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی نیز بررسی و استفاده از عنوان «به تصویب رسید.مدرسهدر هر صورت فقط برای واحدهای آموزشی که بر اساس شرایط و مقررات وزارت آموزش و پرورش تاسیس و اداره می شوند مجاز است.

هشدار و تذکر به نمایندگان مردم

فیلم: مقامات نظارتی باید اطلاعات روشنی در مورد پرونده فساد دباش چای به مردم ارائه دهند

نقدعلی: ذوب فولاد و آهن را از اصفهان بگیرید. هوای تازه می خواهیم

نماینده بابل: فروش گاز مایع به قیمت فوب به خلیج فارس خلاف قانون است

حاجی دلیگانی: چرا آموزش و پرورش تصمیم دیوان عدالت اداری مبنی بر شرکت در آزمون معلمی را اجرا نمی کند؟

نقدعلی: بار آلودگی هوای گازوئیل سوز کشور را نباید بر دوش اصفهان گذاشت

باتی: وام به کشاورزان و پرورش دهندگان باید اعطا شود

یادداشت فروردین ماه به وزیر آموزش و پرورش

عید نوروز: کالابرگ یا بن کالا را باید به اقشار ضعیف جامعه داد

نماینده متوسط: برای مقابله با فساد، ماموران امنیتی باید وظایف خود را به خوبی انجام دهند

***

در بخشی دیگر از جلسه علنی امروز؛ عضو شورای رئیس مجلس شورای اسلامی 6 مسائل ملی نمایندگان شورای اسلامی 3 وزیر دولت سیزدهم این وصول را گزارش کردند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)