خزاعی: باز هم تپق می‌زنم

0
(0)

به گزارش ایسنا، محمد هزائی که امروز 3 بهمن ماه نشست رسانه ای جشنواره فیلم خزر را در سازمان سینمایی برگزار کرده بود، درباره قرائت دعای ایام الله دهه فجر در جشنواره فیلم فجر گفت: این اتفاق جدیدی نبود و قبلاً در سخنرانی ها برای من هم اتفاق افتاده بود. اما بعد اتفاق افتاد که بعضی ها یا از روی دلسوزی یا به خاطر درگیری یا به عنوان فسیل سیاسی من را نابود کردند و بحث به جایی رسید که من بلدم نماز بخوانم، روزه بگیرم، پدر و مادرم این چیزها را به من دادند یا نه.
وی ادامه داد: من واقعاً از همه کسانی که نقد مغرضانه یا سیاسی یا فسیل سیاسی کردند که 20 سال پیش با نامزدهای ریاست جمهوری بودند و الان توییت می کنند تحسین می کنم. و امیدوارم آرامش خاطر و وجدان داشته باشند.

هزائی در عین حال گفت: اما خوشحالم که به خاطر این مشکل ویروسی، دوستی از 25 سال پیش پیدا کردم که می گفت فهمیدم رئیس سازمان سینمایی شدم.
وی گفت: کف زدن ها ادامه خواهد داشت، هرچند ابتدا متوجه اشتباهم نشدم. همه کسانی که در ایران هستند این دعا را می شناسند، قرآن خواندن را بلد هستند، اما این نگاه مخرب درست نبود و البته من دلایل آن را می دانم.

رئیس سازمان سینمایی در پایان فیلم فجر دعای تحویل سال را که به بهانه آغاز سال جدید سینمای ایران با مشکلاتی قرائت کرد، خواند.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)