خاکپو:‌ وقتش رسیده کیفیت لیورپول را نشان دهیم

0
(0)


کودی خاکپو اطمینان داد لیورپول کیفیت خود را در دیدار با آرسنال صدرنشین نشان دهد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی‌میرر، لیورپول در چهار بازی اخیرش در رقابت‌های لیگ برتر یک امتیاز کسب کرده و باید یکشنبه به دیدار آرسنال، صدرنشین جدول رده‌بندی برود. کودی خاکپو از ستاره‌های تیم ملی فوتبال هلند در جام جهانی ۲۰۲۲ بود. این بازیکن ۲۳ساله نمایشی فراتر از انتظار داشت و همین باعث شد تا مورد توجه تیم‌های بزرگ قرار گیرد. از لیورپول و منچستریونایتد به عنوان مشتریان جدی خاکپو یاد شد و در نهایت او با لیورپول به توافق دست پیدا کرد.

کودی خاکپو، مهاجم لیورپول، در آستانه بازی هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس با آرسنال به ارزیابی نتایج این تیم پرداخت و گفت: فکر می‌کنم اگر به بازی مقابل چلسی نگاه کنید، ما یک امتیاز گرفتیم و عملکرد بدی نداشتیم و این دیدار گامی کوچک در مسیر درست بود. برای من مهم است که باشگاه دوباره شتاب بگیرد و شروع به کسب پیروزی کند. بدیهی است که وقتی از حمایت هواداران خود برخوردار نیستیم، اوضاع کمی متفاوت است. در دیدار قبل می‌خواستیم برنده شویم اما در نهایت نسبت به بازی گذشته در مسیر درستی قدم برداشتیم و باید این روند را در دیدار با آرسنال نشان دهیم.

او در بخش بعدی صحبت‌هایش نیز افزود: ما یک تیم عالی هستیم که بازیکنان سطح بالایی زیادی دارد. باید دوباره کیفیت بالای بازی خود را نشان دهیم؛ همان طور که در برخی مسابقات نشان دادیم. تفاوت ما با آرسنال چندان زیاد نیست. متاسفانه امتیازهای زیادی را در این فصل از دست دادیم اما باید دوباره خودمان را نشان دهیم. ما می‌دانیم که چه توانایی‌هایی داریم.

دیدار تیم‌های لیورپول و آرسنال یکشنبه ۲۰ فروردین در ورزشگاه آنفیلد برگزار می‌شود.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)