حضور داوران لیگ برتر فوتبال در سمینار آموزشی مازندران

0
(0)


ایسنا/مازندران سمینار آموزش داور و کمک داور لیگ برتر ایران در تعطیلات نیم فصل به میزبانی تیم فوتبال مازندران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این مدت حدود 110 داور و کمک داور لیگ برتر فوتبال ایران با حضور رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال و سرپرست تیم فوتبال مازندران در شهرک نمکی آبرود چالوس برگزار شد. در غرب مازندران.

در این مدت دانیال مرادی رئیس دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال، رضوی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چالوس، مسعود مرادی و سفیری از اساتید کلاس دانش افزایی و داوران و کمک داوران از لیگ برتر کشور نیز حضور داشتند.

این دوره که تا روز سه شنبه دهم باخمن ادامه دارد، داوران و کمک داوران ضمن انجام تست های بدنی و آمادگی جسمانی، موضوعات مختلف داوری را مورد بحث و بررسی قرار می دهند.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در مراسم افتتاحیه این دوره گفت: بسیار خرسندیم که پس از سال ها دوره دانش افزایی در خارج از تهران در شرایط بسیار مناسب و مطلوب برگزار می شود.

حضور داوران لیگ برتر فوتبال در سمینار آموزشی مازندران

خداداد افشاریان افزود: مطمئنا حضور در مازندران زیبا و شهر چالوس و برگزاری کارگاهی با این کیفیت و شرایط می تواند به داوران ما کمک کند تا با آرامش بیشتر و تمرکز بهتری نیم فصل دوم را پشت سر بگذارند.

حضور داوران لیگ برتر فوتبال در سمینار آموزشی مازندران

رحیم درزی خالردی سرپرست تیم فوتبال مازندران در این دوره آموزشی در سخنانی با بیان اینکه قطعا حضور نخبگان داوری کشور در این استان برای اولین بار افتخاری برای فوتبال مازندران است، گفت: این حضور نخبگان داوری کشور در این استان برای اولین بار افتخارآفرینی می کند.

وی ابراز امیدواری کرد که برگزاری این دوره آموزشی و فضای مناسب به داوران و داوران کمک کند تا بهترین تصمیمات را در نیم فصل دوم لیگ برتر کشور بگیرند.

حضور داوران لیگ برتر فوتبال در سمینار آموزشی مازندران

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)