جمهوری اسلامی سازوکار عملی مردم سالاری دینی در جهان است

0
(0)

به گزارش ایسنا، متن این بیانیه به این شرح است: 22 فروردین، بهار انقلاب و روزی که گل اسلام بر دست زمان می شکفد و تجلی حق و حاکمیت نظام اسلامی را برای همیشه نوید می دهد. آنها با متکبران و متکبران هستند».

ملت بزرگ ایران که با یاری امام راحل عظیم الشأن انقلابی تاریخی را در جهانی پر از ظلم و خشونت به منصه ظهور رساندند، جمهوری اسلامی را به عنوان سازوکار عملی دموکراسی مبتنی بر دین در دولت دوقطبی معرفی کردند. . جهان با سهمی بی بدیل.و محاسبات نیروهای نظام حاکم برهم خورد.

تداوم این حرکت قدرتمند در 45 سال اخیر که با مقاومت و پیشرفت همراه بوده است، به تعبیر حق جهانی و امروز، نشانه روشنی از حقیقت و عمق معنا و محتوای این نظام سیاسی و انقلاب اسلامی است. اکثر متفکران جهان در پایان یکجانبه گرایی امپریالیستی قرار دارند و ظهور قدرتی جدید در قلب جهان اسلام را به رسمیت می شناسند.

پیشرفت‌های دفاعی و امنیتی در کنار پیشرفت‌های ضروری علمی، فرهنگی و سیاسی، با وجود تحمیل جنگ و تحریم، همگی در گرو مشارکت مسئولانه مردم و پیوند وحدت و قدرت ملی است. تداوم و تقویت مشارکت مردم در فرآیندهایی مانند تولید و اقتصاد تاثیر بیشتری خواهد داشت.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در چهل و پنجمین بهار جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد می کند با مشارکت روزافزون توانمندی های ملی و مردمی در پیشرفت علمی و علمی حماسه های دیگری را در حوزه مسئولیت خود خلق کرده است. اهداف دفاعی وی باید در تقویت درخت تنور جمهوری اسلامی ایران در عرصه ملی و بین المللی نقش بسزایی داشته باشد.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)