جمعی از هندبالیست های نوجوان ایران با تیم های عراق و هند در مسابقات قهرمانی آسیا

0
(0)


تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا با عراق و هند همگروه شد.

به گزارش ایسنا، مراسم قرعه کشی دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا امروز (یکشنبه 22 اسفندماه) با حضور نایب رئیس فدراسیون جهانی در ساختمان کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

از آنجایی که ایران میزبان این مسابقات است، طبق دستورالعمل، ایران 10 دقیقه فرصت داشت تا قرعه کشی خود را انتخاب کند و در نهایت با تصمیم سرمربی و سرمربی تیم های ملی در گروه A باقی ماند و با تیم های ایران همگروه شد. عراق و هند.

13 کشور از ایران، کره جنوبی، عربستان سعودی، ژاپن، بحرین، کویت، قطر، عراق، هند، امارات، چین، اردن و چین تایپه در قرعه کشی شرکت کردند که طبق دستورالعمل فدراسیون هندبال آسیا تقسیم بندی شدند. در سه گروه سه تیمی و یک گروهی چهار تیم رتبه بندی شدند. از آنجایی که تعداد تیم های حاضر در این مسابقات بیش از 12 تیم است، تیم ها به چهار گروه تقسیم شدند.

بر اساس اعلام فدراسیون هندبال آسیا، تیم های ایران، عربستان، کره جنوبی و ژاپن در یک قرار گرفتند. بحرین، کویت، قطر و عراق در مرحله دوم و هند و امارات متحده عربی در مرحله سوم حضور داشتند. تیم های سید دوح در ابتدا در گروه های قرعه کشی قرار گرفتند و تیم های عراق، قطر، بحرین و کویت در رده های دوم گروه های یک تا چهار قرار گرفتند.

سپس سومین رده بندی قرعه کشی شد و تیم های چین، اردن و چین تایپه که در دور قبلی این مسابقات شرکت نکرده بودند نیز قرعه کشی شدند که دو تیم به رتبه سوم و یک تیم در گروه D به عنوان صعود کننده به مرحله بعدی صعود کردند. تیم باقی مانده

تیم های سید دوح در ابتدا در گروه های قرعه کشی قرار گرفتند و تیم های عراق، قطر، بحرین و کویت در رده های دوم گروه های یک تا چهار قرار گرفتند.

سپس سومین رده قرعه کشی شد و تیم های هند، امارات، چین تایپه، چین، اردن از گروه یک تا چهار سوم شدند و اردن از گروه D در گروه چهار قرار گرفت.

دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا پسران از سوم تا دوازدهم شهریور 1403 به میزبانی ایران برگزار می شود. تیم ملی نوجوانان ایران در دور قبلی این رقابت ها به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

گروه بندی تیم های حاضر در مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان:

گروه A: ایران، عراق و هند
گروه B: عربستان، قطر و امارات
گروه C: کره، بحرین و چین تایپه
گروه D: ژاپن، کویت، چین و اردن

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)