جدال برای ریاست نماینده بسکتبال ایران در آسیا

0
(0)


تیم شهرداری گرگان در نبردی سخت برای کسب عنوان قهرمانی گروه A سوپرلیگ غرب آسیا به مصاف تیم اهلی سوریه می رود.

به گزارش ایسنا، هفته دوم سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا از فردا (چهارشنبه 17 آذر 1402) با دو دیدار آغاز می شود و شهرداری گرگان تنها نماینده ایران در این مسابقات در ساعت 24 میزبان تیم الاتحاد سوریه خواهد بود. ساعت 20:00 در تالار آزادی.

* جنگ برای مقام اول گروه

هر دو تیم موفق شدند در اولین دیدارهای خود در گروه A لیگ منطقه ای غرب آسیا پیروز شوند. حالا این دیدار برای هر کدام از آنها اهمیت زیادی دارد زیرا با یک برد در این دیدار صدرنشین گروه خواهند شد.

شهرداری گرگان در اولین بازی خود با نتیجه 86 بر 74 میزبان قدرتمند خود سجس از لبنان را شکست داد و تیم الاتحاد سوریه در خانه حریف قدرتمند خود النفت عراق را با نتیجه 79 بر 72 شکست داد.

جدال برای ریاست نماینده بسکتبال ایران در آسیا

* برتری نماینده سوریه در آمار پرتاب های موفق

بر اساس آمار ثبت شده برای دو تیم در بازی اول، میزان موفقیت دو تیم در دو امتیاز، سه امتیاز و ضربات ایستگاهی نشان از برتری نسبی نماینده سوریه مقابل نماینده ایران دارد.

تیم اتحاد 45.2 درصد از ضربات دو امتیازی، 50 درصد از ضربات سه امتیازی و 57.1 درصد از پرتاب های آزاد خود را انجام داده است. از سوی دیگر شهرداری گرگان 47.1 درصد از ضربات دو امتیازی، 34.6 درصد از ضربات سه امتیازی و 64.7 درصد از پرتاب های آزاد خود را انجام داده است.

بدین ترتیب در ضریب موفقیت کلی اقدامات دو تیم برای کسب امتیاز، تیم الاتحاد اهلی 47 درصد و شهرداری گرگان 43 درصد را به ثبت رسانده اند، بنابراین عملکرد نسبتا بدتری در این ضریب دارند.

جدال برای ریاست نماینده بسکتبال ایران در آسیا

* برتری دانشجویان هاشمی در اکثر عوامل

شهرداری گرگان در دیدار مقابل سادجس لبنان 46 ریباند (26 ریباند دفاعی و 20 ریباند تهاجمی) و تیم اتحادیه اهلی سوریه در دیدار مقابل الناف عراق 45 ریباند (30 ریباند دفاعی و 15 ریباند تهاجمی) به ثبت رساندند.

شهرداری گرگان در بهره برداری از اشتباهات حریف، ضدحملات، موج دوم حملات و امتیاز گرفتن از منطقه رنگی بر حریف برتری دارد. تنها امتیاز الاتحاد برتری در ضریب گلزنی از پرتاب های پیرامونی است.

* تاثیرگذارترین بازیکنان هر دو تیم

مرکز آمریکایی «ویلیام جاونتا برون» (208 سانتی متری و 26 ساله) از تیم الاتحاد سوریه تأثیرگذارترین بازیکن این تیم در دیدار مقابل النفت عراق بود که 17 امتیاز، 17 ریباند، 2 به دست آورد. پاس گل و یک بلاک با امتیاز 30 در تیم، نماینده سوریه بود و بهترین بازیکن زمین شد.

ارسلان کاظمی پاور فوروارد (201 سانتی متری و 33 ساله) تیم شهرداری گرگان تاثیرگذارترین بازیکن این تیم در بازی با ساگز لبنان بود که 8 امتیاز، 18 ریباند، 4 پاس منجر به گل، 2 توپ ربایی و یک توپ ربایی به دست آورد. او با کسب 28 امتیاز در ترکیب، نماینده ایران بود و بهترین بازیکن زمین شد.

جدال برای ریاست نماینده بسکتبال ایران در آسیا

ویلیام جاونتا براون

نکته قابل توجه در مورد این دو ستاره این است که تا پایان هفته اول “ویلیام هاونتا برون” با 30 بازیکن تاثیرگذارترین بازیکن این لیگ بود و ارسلان کاظمی با 28 در رده دوم قرار گرفت.

ارسلان کاظمی از شهرداری گرگان با 18 ریباند در بحث تهاجمی ترین بازیکن این لیگ تا پایان هفته اول صدرنشین است و “ویلیام جاونتا برون” از تیم الاتحاد اهلی سوریه با 17 ریباند دوم است. .

جدال برای ریاست نماینده بسکتبال ایران در آسیا

ارسلان کاظمی

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)