ترکیب اعضای کارگروه «قرآن، نشر و تبلیغات» مشخص شد

0
(0)
اعضای کارگروه «قرآن، نشر و تبلیغات»

ترکیب اعضای کارگروه «قرآن، نشر و تبلیغات» کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآن مشخص و مقرر شد در صحن کمیسیون نهایی و تصویب شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از معاونت قرآن عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اولین جلسه کارگروه «قرآن، نشر و تبلیغات» کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآن به ریاست عبدالهادی فقهی‌زاده معاون قرآن و عترت ارشاد برگزار شد.

در این جلسه درباره ترکیب اعضا بحث و تبادل نظر شد و در نهایت وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد اسلامی، سازمان صدا و سیما و سازمان بسیج برای عضویت در کارگروه پیشنهاد شدند. همچنین در مورد ریاست کارگروه، دفتر تبلیغات با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس کارگروه پیشنهاد شد و در خصوص وظایف و اختیارات کارگروه نیز معین شد که دستگاه‌ها پیشنهادهای خود را در این‌باره‌ ارایه کنند و پس از جمع‌بندی در جلسه آتی کمیسیون تصویب شود.

مصوبه‌های یادشده پس از طرح و تصویب در صحن کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآنی نهایی و لازم‌الاجرا می‌شود.

اولین جلسه کارگروه «قرآن، نشر و تبلیغات» کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآنی با حضور نمایندگانی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت فرهنگی قوه قضاییه، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، نهادهای قرآنی وابسته به دفتر مقام معظم رهبری، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برادران، سازمان اوقاف و امور خیریه و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه­‌ها برگزار شد.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)