بهره برداری از 1700 پروژه در سال آینده

0
(0)



داود منظور امروز در جریان برداشت آب از سد تاج امیر شهرستان دلفان در جمع خبرنگاران گفت: این سد یکی از پروژه های مهم عمرانی و زیربنایی در منطقه محروم دلفان است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی سد تاج امیر با توجه به مصوبات سفر هیئت دولت به لرستان سرعت گرفته است، تصریح کرد: این سد در سال 90 آغاز شده و تقریبا 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که خوشبختانه از ابتدای سال 13 آغاز شده است. – آن دولت و با تخصیص ها و پیگیری های استاندار و نماینده مردم دلفان در مجلس امروز از اردوگاه حاتم سیراب شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه با برداشت آب از این سد 400 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان دلفان شرب می شود. همچنین آب شرب روستاها و شهرستان نورآباد تامین می شود، وی بیان کرد: این گونه پروژه ها به ویژه در مناطق فقیرنشین از اولویت های دولت سیزدهم است و ماموریت و راهبرد این دولت تکمیل پروژه های نیمه تمام باقی مانده از سال های گذشته است. گذشته.

منظور بیان کرد: برنامه دولت تعریف پروژه جدید نیست و تنها پروژه های نیمه تمام را تکمیل می کند. بر این اساس قرار است در سال آینده 1700 پروژه در کشور به بهره برداری برسد.

معاون رئیس جمهور گفت: در سفر امروز از پروژه های زیربنایی دیگر بازدید و افتتاح خواهیم کرد و یکی از پروژه های مهم بازدید از خط ریلی اندیمشک- دورود- خرم آباد است.

وی افزود: هفت هزار میلیارد تومان برای 40 پروژه و طرح در سال آینده در لرستان در نظر گرفته شده است.

منظور افزود: در 10 ماه گذشته 2 هزار و 500 میلیارد تومان به پروژه های استان اختصاص یافته و از این پس تا پایان سال 1300 میلیارد تومان دیگر به طرح های استان اختصاص می یابد.

وی خاطرنشان کرد: در بحث اعتبارات لرستان در مجموع 35 درصد رشد نسبت به سال گذشته داریم.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)